دومین مرکز مهارت آموزی کوثر در منطقه ۳ راه اندازی شد

۰۶م آذر ،

به منظور توانمند سازی زنان سرپرست خانوار ، دومین مرکز مهارت آموزی کوثر در منطقه ۳ تهران راه اندازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه ۳، این مرکز به همت  اداره امور بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه در سرای محله قبا و با هدف توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در زمینه دوخت لباس و مزون بانوان افتتاح شده است .
اکرم جراحی مسئول امور بانوان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۶۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه قرار گرفته اند افزود: علاوه بر فعالیت مراکز کوثر ۱ و ۲ برنامه های جانبی دیگری برای این گروه در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به برپایی کلاس های آموزشی همچون کارگاههای مهارت های زندگی ، تجارت الکترونیکی و.. ، نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی ، مشاوره های فردی و گروهی و برپایی اردوهای تفریحی و زیارتی و همچنین برپایی نمایشگاه بهترین های از دورریختنی ها اشاره کرد. 
جراحی در ادامه خود به فعالیت مرکز مهارت آموزی کوثر ۱ اشاره کرد و گفت : این مرکز در زمینه مهارت آموزی بانوان برای  ساخت زیور آلات فعالیت می کند و در خیابان شهید دستگردی ، خیابان شهید گوی آبادی ، خیابان راجیان واقع شده است . 
وی در ادامه از ساخت مجموعه شهربانو در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: این مرکز که مدیریت آن را بانوان بر عهده دارند امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده است و در محدوده بزرگراه شهید صدر و محله اختیاریه قرار دارد.
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.