دومین نقره کاروان ایران برای دونده تبریزی/ رقابت ستودنی عطا با قهرمان چینی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – عطا اسدی دونده تبریزی دوی ۱۵۰۰ متر ایران دومین مدال نقره کاروان ایران در بازی های آسیایی جوانان را کسب کرد.

به گزارش ممتاز ؛ عطا اسدی دونده ۱۵ ساله تبریزی در میان ناباوری اعضای کاروان ایران توانست در نمایشی قابل ستایش توانست در رده دوم رقابت فینال دوی ۱۵۰۰ متر المپیک آسیایی جوانان قرار بگیرد. او در این رقابت با زمان ۴ دقیقه و ۵ ثانیه و ۹ صدم ثانیه بعد از دونده چینی در پله دوم این رقابت قرار بگیرد. اسدی در دور مقدماتی هم در گروه خود اول شده بود. در این رشته ایمان طالبی هم در رتبه دهم قرار گرفت.کرمعلی ایرجی مدیر فنی تیم های ملی جوانان دربارهٔ رقابت شاگردش گفت:« اسدی بسیار خوب کار کردو این بهترین رکوردش بود که تا حالا بدست آورده اما در این مسابقه به رکوردی رسید که می تواند در رده سنی جوانان کشور هم بهترین باشد. سطح این بازی ها بسیار بالاست. متاسفانه ما در ایران خوب کار نمی کنیم و از آمدن به این میدان ها می ترسیم.»
او سبب ترس از عزام بچه ها به مسابقات را ناکامی احتمالی دانست درحالی که او اعتقاد دارد:« رفتن به این میدان ها فرصتی است برای ریختن ترس ورزشکاران مان. نباید از حضور در این میدان ها بترسیم. باید تمرین کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.»
همچنین دارنده مدال نقره مسابقات دوی ۱۵۰۰ هم دربارهٔ رقابتش به خبرآنلاین گفت:« واقعا خوشحالم . رقابت سختی بود اما توانستم به خواسته ام برسم. تقریبا پا به پای دونده چینی دویدم اما در پایان راه کم آوردم. فکر کنم از رقیبان دیگرم خوب کندم. رکورد امروزم ، ۷ ثانیه بهتر از رکورد شخصی ام بود و باید برای این اتفاق از مربیانم در تبریز و تیم ملی تشکر کنم. باید بیشتر تلاش کنم و بتوانم به مقام های بهتری در آینده برسم. »
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.