دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی برگزار می شود

۰۸م آذر ،

دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی اردیبهشت ماه سال ۹۲ با حضور صاحبان صنایع و دانشگاهیان علاقمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار می گردد.

سید موسی تقی زاد، رئیس دبیر خانه همایش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:  دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی در طی ۲ روز ۹ و ۱۰ اردیبهشت ۹۲ با هدف ایجاد بستری مناسب برای تحقیقاتی کاربردی تر و متناسب با نیاز جامعه، تبادل اطلاعات ما بین محققان حوزه صنایع غذایی و آشنایی با تازهترین یافته های علمی عرصه صنایع غذایی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی به عنوان پیش زمینه کنگره بین المللی که در سال ۹۳ با همین عنوان در کشور ایران برگزار می گردد برنامه ریزی شده است.

تقی زاده محورهای این همایش را چنین عنوان کرد: از محورهای برگزاری این همایش می توان به نانو فناوری در صنایع غذایی، روش های نوین پایش کیفیت، ایمنی مواد غذایی و فرآوری پس ماندهای کشاورزی و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی در صنایع غذایی اشاره کرد.

وی در خصوص تفاوت این همایش با همایش اول بیان کرد: همایش سال ۹۲ علاوه بر رویکرد علمی شامل نشست میان صاحبان صنایع و مسئولان صنایع غذایی کشور ودانشگاهیان این حوزه علمی نیز می باشد.

تقی زاد در پایان گفت: مهلت ارسال مقالات تا پایان ۲۰ بهمن سال جاری می باشد و همچنین علاقمندان تا تاریخ ۲۵ فروردین فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند که پیش بینی می کنیم ۱۵۰۰ مقاله برای شرکت در این همایش ارسال شود که در همایش سال آینده ۷۰۰ مقاله پذیرفته می گردد.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی به نشانی forum.bpj.ir مراجعه کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.