دومین گوشی هوواوی مبتنی بر ویندوز فون ۸ معرفی شد

۱۶خردادماه،

دومین گوشی هوشمند هوواوی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ که برای مدت‌های طولانی شایعات فراوان در مورد آن انتشار یافته بود سرانجام با نام Ascend W2 به صورت رسمی معرفی شد و اولین تصاویر رسمی از آن در اختیار مراکز خبری قرار گرفت.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تصاویری که از این محصول انتشار یافته است نشان می‌دهد که هوواوی گوشی Ascend W2 را در دو رنگ   قرمز و زرد تولید کرده و برای آن امکانات قابل ملاحظه‌ای در نظر گرفته است.
 
این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۴٫۳ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت HD به نمایش درمی‌آیند. همچنین برای این محصول پردازنده دو هسته‌ای Krait با توان ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر و یک گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.
 
این گوشی دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED دارد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به انواع قابلیت‌های ارتباطی و باتری ۲۰۰۰mAh اشاره کرد.
 
هنوز قیمت گوشی هوشمند تازه هوواوی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ مشخص نشده است و پیش‌تر منابع آگاه گزارش داده بودند که این محصول چینی با قیمت ۳۰۰ دلار به دست کاربران جهانی می‌رسد.
 
آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)‌ پیش از این و برای اولین بار از عرضه اولین گوشی ویندوزی هواوی به بازار ایران خبر داده بود. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.