دونده المپیکی: می‌خواهم قهرمان جایزه بزرگ آسیا شوم

۲۱فروردین۱۳،

sad.jpg

دونده المپیکی دعوت شده به مسابقات جایزه بزرگ تایلند گفت: در مسابقات امسال با تجربه بیشتری شرکت خواهم کرد و هدفم قهرمانی است.

رضا قاسمی، دونده دوی ۱۰۰ متر پس از دعوت به مسابقات جایزه بزرگ تایلند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان،پیرامون وضعیت جسمانی و آمادگی خود، اظهارکرد: سال قبل در این مسابقات به سبب استرس ۲ مقام دومی و یک مقام سومی را کسب کردم، اما در مسابقات امسال هدف اصلی‌ام قهرمانی است. این مسابقات شامل سه دوره رقابت در تایلند، سریلانکا و هند خواهد بود.

وی جدی ترین حریفانش را دوندگان چین، ژاپن، قطر و عمان دانست و تصریح‌کرد: با تمرینات نسبتا مناسبی که داشتم می‌توانم حریفانم را پشت سر گذاشته و قهرمان شوم.

دونده اصفهانی دو ۱۰۰ متر که مقام اول مسابقات ستارگان جهان در قزاقستان و ۲ طلای مسابقات جهانی نجات غریق استرالیا، و کسب ۲ مقام اول و یک نایب قهرمانی در مسابقات غرب آسیا در امارات را کارنامه دارد، عنوان کرد: وضعیت سخت افزاری اصفهان برای ورزشکاران دو و میدانی مطلوب نیست، فقط پیست انقلاب با حداقل امکانات در اختیار دوندگان است، سال‌های قبل وضعیت بهتری داشتیم، اما هم اکنون شرایط بدی داشته و امیدوارم وضعیت بهتر شود.

قاسمی از نبود هیچ تیمی از اصفهان در لیگ دو و میدانی کشور ابراز نارضایتی کرد و گفت: اصفهان در سال‌های قبل ذوب‌آهن و سپاهان را در لیگ دو ومیدانی داشت، ولی هم اکنون اصفهان هیچ تیمی ندارد و ورزشکاران این رشته‌ها به شدت کم شده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.