دوچرخه ای که بزرگ می شود+تصاویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 دوچرخه ای که بزرگ می شود+تصاویر

دوچرخه ای که بزرگ می شود+تصاویر

ممتازنیوز: طراحان خارجی نوعی دوچرخه را طراحی کرده اند که همراه با بزرگ شدن کودکان و رشد آنها سایز دوچرخه بزرگ می شود و می‌تواند کودک از آن سن ۴ سالگی استفاده کند.

به گزارش ممتازنیوز،
طراحان خارجی نوعی دوچرخه را طراحی کرده اند که همراه با بزرگ شدن کودکان و رشد آنها سایز دوچرخه بزرگ می شود و می‌تواند کودک از آن سن ۴ سالگی استفاده کند.
به گزارش خبرنگاران دوچرخه، (B Kid) که از چوب و چوب پنبه ساخته شده در حال حاضر یک نمونه مفهومی می باشد که از یک ۳ چرخه کوچک به دوچرخه ای در ابعاد گوناگون تبدیل می شود این دوچرخه می‌تواند به سادگی در ۳ شکل متفاوت و حدود ۴ سال مورد استفاده کودک قرار گیرد.
در ادامه گزارش سرعت رشد کودکان نوپا تا سنین حدود ۷-۶ سالگی آنقدر زیاد است که حتی پدر و مادر این کودکان را نیز به حیرت می‌اندازند، آنها که در دوره نوزادی نیازمند مراقبت کامل هستند به سرعت قد می کشند و بزرگ می شوند و نشستن، راه رفتن و.. را فرا می‌گیرند.
به گزارش ممتاز نیوز، این شتاب برای بزرگ شدن باعث می شود که به یک دوچرخه تازه نیاز پیدا کنند اما شاید ورود b kid به بازار باعث شود پدر و مادران تا سن ۶-۷ سالگی کودک خود از خرید دوچرخه تازه معاف شوند و بتوانند ۳ چرخه اولیه را که اغلب در حدود ۲ سالگی او خریده اند متناسب با رشد فرزند خود تغییر دهند.
در ادامه این طرح در ابتدا به شکل یک ۳ چرخ خواهد بود که کودکان نوپا می توانند از آن استفاده کنند و برای حمل ساده تر از ۳ چرخ سازندگان در نظر گرفته اند که والدین می‌توانند برای حرکت دادن آن هنگامی که کودک روی آ‌ن نشسته نیز استفاده شود.
این ۳ چرخ در مرحله بعد به دو چرخه تبدیل می شود که پدال ندارد و کودک پاهایش و حفظ تعدل خود می‌تواند آنرا به حرکت در آورد و در مرحله آخر و با بزرگ شدن کودک پدال ها به فریم دوچرخه اضافه خواهد شد که در تمامی این مراحل قابل تغییر بوده و امکانات تغییر محل و زمان و صندلی دوچرخه در آن پیش بینی شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.