دوچرخه سواری رفع تعلیق می شود؟ + سند

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با انتقاد از رسانه ها گفت: اکنون فدراسیون دوچرخه سواری ایران دیگر ستاره دار نیست، چرا رسانه ها حال ما را نمی پرسند؟!

 خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تا زمانی که ستاره فدراسیون جهانی معنای تعلیق فدراسیون ایران جلوی نام دوچرخه سواری کشورمان بود همه در پی حاشیه سازی بودند، هر روز بارها با تماس های مکرر خبرنگاران بازخواست می شدیم.

وی افزود: صحبت من این است که اگر فدراسیون ایران تعلیق بود چرا ما تاکنون در طول ۳ ماهی که من سمت ریاست را به عهده گرفته ام توانستیم  ۲۴ مسابقات در غالب رقابت های بین المللی، کشوری لیگ در دو بخش خانم ها و آقایان برگزار کنیم؟ با این وجود بازهم رسانه ها می گویند تعلیق هستیم.

خسرو قمری از اعزام دوچرخه سواران به کشور لبنان خبر داد و گفت: به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا و همچنین کنگره سالانه کنفدراسیون آسیا فردا ۱۹ مهرماه راهی کشور لبنان می شویم.

وی با بیان این موارد دوباره به مسئله تعلیق اشاره کرد و گفت: ما مشغول فعالیت های خود هستیم و هیچ مشکلی نداریم اگر اسم تعلیق روی فدراسیون دوچرخه سواری باشد.

زمانی باید نگران می شدیم که دیگر اجازه هیچ گونه فعالیتی به ما داده نمی شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مسابقات جام باشگاه های آسیا افزود: مسابقات جام باشگاه ها آسیا امسال برای اولین بار برگزار شود و ایران افتخار آن را داشته که میزبان اولین دوره این مسابقات باشد و تاکنون ۱۳ تیم از کشورهای آسیایی (چین، چین تایپه قزاقستان، ژاپن ، هندوستان، مالزی، سوریه، قطر، ازبکستان، هنگ کنگ)اعلام آمادگی کردند و کشور ما میزبان این مسابقات است و کشور میزبان می تواند ۳ تیم در این دور از مسابقات شرکت بدهد که فدراسیون تیم های دانشگاه آزاد، پتروشیمی و پیشگامان یزد که چندی پیش در مسابقات لیگ برتر مقام های اول تا سوم را کسب کردند را اعلام کرده است و در این مسابقات به رکاب زدن با دیگر دوچرخه سواران خواهند پرداخت و مسابقات جام باشگاه های آسیا طبق قوانین جهانی انجام می شود و ایران آمادگی پذیرش تیم ها و میزبانی هرچه بهتر مسابقات را دارد.

گفتنی است: با وجود برداشتن ستاره تعلیق اما همچنان نام علی زنگی آبادی به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ثبت شده است و این در حالی است که پیش از این مجمع فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد و خسرو قمری به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری انتخاب شد.

جام باشگاههای آسیا از ۲۹ مهر تا اول آبان در پیست آزادی تهران برگزار می شود و نماینده ای از فدراسیون جهانی در این مسابقات حضور خواهد داشت./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.