دو آیفون تازه تا یک ماه دیگر وارد بازار می‌شوند

۰۸خردادماه،

اپل قصد دارد در فصل سوم از سال جاری میلادی دو مدل تازه از گوشی هوشمند خود را روانه بازار کند که البته هر دو مدل یاد شده در راستای مدل کنونی که در بازار فروخته می‌شوند به دست کاربران می‌رسند.
 
این طور که منابع آگاه اعلام کرده‌اند، شرکت اپل قصد دارد در فصل سوم از سال جاری میلادی دو مدل تازه از گوشی هوشمند خود را روانه بازار کند که البته هر دو مدل یاد شده در راستای مدل کنونی که در بازار فروخته می‌شوند به دست کاربران می‌رسند.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، منابع آگاهی که از فعالیت چرخه تامین قطعات مورد نیاز اپل مطلع بودند به پایگاه اینترنتی تایوانی DigiTimes گزارش دادند که شرکت اپل در فصل سوم سال جاری میلادی ۲۰ میلیون دستگاه از این گوشی‌های هوشمند تازه را در اولین ماه تولد آنها وارد بازار جهانی می‌کند.
 
مدل اصلی از این دو محصولی که قرار است امسال وارد بازار شوند نسخه به‌روز شده گوشی هوشمند آیفون ۵ محسوب می‌شود که البته این محصول تازه در راستای تصمیم طولانی‌مدت اپل برای عرضه گوشی هوشمند ارزان‌تر به تولید می‌رسد. مدل دیگر که با قیمت پایین تر به دست مشتریان می‌رسد، نسخه‌ای مشابه گوشی هوشمند آیفون ۴ است که البته پردازنده و نمایشگر آن به صورت ضعیف‌تر طراحی شده است.
 
پیش‌بینی شده است که عرضه آیفون‌های تازه از اواخر ژوئن یعنی حدود یک ماه دیگر آغاز شود و بین ماه‌های آگوست و سپتامبر به صورت گسترده به دست کاربران جهانی برسد. این خبر با شایعاتی که پیش‌تر دراین زمنیه انتشار یافته بود هماهنگی دارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.