دو ایراد کمیسیون تلفیق از نظر لاهوتی

جام جم آنلاین: نماینده لنگرود گفت: عضویت در کمیسیون تلفیق از سوی نمایندگانی که برای مجلس نهم رای نیاوردند و نمایندگانی که به دور دوم انتخابات راه یافتند دو ایراد بزرگ می باشد.

مهرداد لاهوتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی جام جم آنلاین با انتقاد از کمیسیون تلفیق مجلس، گفت: متاسفانه نحوه عضویت نمایندگان در این کمیسیون مورد سوال و انتقاد برخی نمایندگان است.

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق امسال دارای دو ایراد بزرگ است، گفت: یکی از این ایرادها این است که افرادی عضو کمیسیون تلفیق شدند که در مجلس نهم حضور ندارند بهتر بود به جای این افراد، نمایندگانی در کمیسیون تلفیق حضور می یافتند که در مجلس نهم هم حضور می داشتند.

نماینده لنگرود در مجلس در تاکید کرد: ایراد دیگر کمیسیون تلفیق این است که برخی از نمایندگانی عضو این کمیسیون هستند، افرادی هستند که در حوزه های انتخابیه خود در مرحله اول حائز اکثریت آرا نشدند و به دور دوم انتخابات راه یافتند.این افراد در حال حاضر درگیر مسائل انتخاباتی هستند و به جلسات کمیسیون تلفیق اهمیت نمی دهند.

لاهوتی با تاکید بر اینکه لایحه بودجه در کمیسیون های تخصصی مجلس اصلا مورد بررسی قرار نگرفت، گفت: زمانی که لایحه بودجه تقدیم کمیسیون های تخصصی شد، نمایندگان به حوزه های انتخابیه رفتند و درگیر انتخابات مجلس نهم بودند و به همین دلیل بودجه را اصلا بررسی نکردند.

وی گفت: در حال حاضر نیز کمیسیون تلفیق با مشکلات عدیده ای روبرو است و نمی تواند به خوبی لایحه بودجه را بررسی کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.