بازیکن خارجی جدید استقلال برای پست مهاجم و هافبک

آرتور کوین یامگا و رودی فیلیپه گشتات (رودی ژستد) دو بازیکن خارجی جدید استقلال هستند که به دنبال جدایی دیاباته و میلیچ از استقلال، مجیدی در فصل نقل و انتقالات این دو بازیکن را در پست وینگر و مهاجم جذب کرد.

بروزرسانی خبر» ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بازیکن خارجی جدید استقلال

بازیکن خارجی جدید استقلال

آرتور کوین یامگا ۲۵ ساله بازیکن خارجی جدید استقلال که در سال های اخیر در تیم های زیادی بازی کرده است، در پست‌های دفاع راست، هافبک راست و هافبک چپ را دارد و حتی در پست دفاع چپ هم طی سال گذشته و فصل جاری به میدان رفته که طی مدت حضورش در وایله دانمارک ۲۷ بازی در سوپر لیگ این کشور انجام داده است.

آرتور یاگما بازیکن خارجی جدید استقلال

یامگا فوتبالش را در ایتالیا و با تیم کیه‌وو آغاز کرد. او در رده های پایه این تیم ایتالیایی رشد کرد و بعد ها در سری‌آ پیراهن پسکارا و سینه‌نا را نیز برتن کرد. یامگا همچنین در آوس پرتغال نیز توپ زده است.

این بازیکن ۱۸۸ سانتی‌متری  در ۱۸۹ بازی برای تیم های مختلف به میدان رفته که در این دیدارها ۳۲ گل و ۱۰ پاس گل ثبت کرده است. نکته جالب اینکه او در دوران حرفه ای فوتبالش از داوران کارت قرمز نگرفته است.

این هافبک راست علاوه بر وایله دانمارک و آوس پرتغال، سابقه بازی در سیه‌نا، آرِزو و پِسکارا ایتالیا در سری B و لیگ‌های پایین‌تر این کشور را هم دارد و یک فصل هم در لیگ دسته دوم فرانسه برای شاتورو به میدان رفته است.

به گزارش ممتاز نیوز، مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم شان این وینگر خارجی را به خدمت بگیرند که در این راستا مذاکرات لازم با او انجام شده و با وی به توافق رسیده اند.

مهاجم خارجی جدید استقلال کیست

استقلال همچنین با خرید یک مهاجم خارجی میخواهد تیم خود را در غیاب دیاباته برای حضور قدرتمند در لیگ برتر ۱۴۰۰-۱۴۰۱ آماده کند.

رودی ژستد مهاجم ۳۳ ساله و باسابقه ای که سالها در لیگ برتر جزیره توپ زده، مد نظر فرهاد مجیدی است و این بازیکن قرار است طی یکی دو روز آینده به ایران بیاید و بعد از حضور در تست های پزشکی کارش را شروع کند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2021/09/new-player2.jpg

این مهاجم فرانسوی بازیکن سابق آستون ویلا و میدلزبورو و فعلی پانه تولیکوس یونان است که فصل گذشته نیز در لیگ استرالیا توپ زده است. او ۱۹۳ سانتی‌متر قد دارد و حالا مد نظر فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال قرار گرفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی پیراهن آبی ها را برتن می‌کند.

او فصل پیش در ۱۴ بازی ای که برای تیمش به میدان رفته ۵ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است. گشتات در ۵ فصل گذشته ۵۷ مسابقه برای تیم های خود انجام داده که ۲۲ بار موفق به گلزنی شده است تا اکنون تبدیل به چهره ای جذاب برای استقلال شده باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.