دو بازیگر معروف «قالیشویی» راه انداختند! + عکس

۳۰ام بهمن ،

هومن برق نورد و بهنام تشکر در سریال «دودکش» یک قالیشویی را اداره خواهند کرد. داستان این سریال دربارهٔ ۲ خانواده است که یک قالیشویی را اداره می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سریال تلویزیونی «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی برای پخش از شبکه یک تولید می گردد. این سریال در گونه کمدی تولید می گردد.
هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، امیرحسین رستمی و الناز حبیبی در سریال دودکش نقش های اصلی را بازی می کنند.

زینب تقوایی، تهیه کننده سریال دودکش دربارهٔ روند تولید این سریال گفت: برزو نیک نژاد فیلمنامه سریال تلویزیونی دودکش را در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای نوشته است.

وی افزود: تصویربرداری این سریال از یک ماه پیش آغاز شده و اکنون گروه در شمیرانات مشغول ادامه کار است.

این تهیه کننده با اشاره به این که داستان این سریال دربارهٔ دو خانواده از قشر متوسط جامعه است که یک قالیشویی دارند، گفت: آنها برای اداره این قالیشویی با ماجراهای بسیاری روبه رو می شوند.

وی افزود: مردم علاقه مند به دیدن آثار نمایشی از جنس زندگی خودشان می باشند. زمانی که تصمیم به تهیه سریال تلویزیونی دودکش گرفتم، احساس کردم این سریال می تواند مورد توجه مردم قرار بگیرد، چون قصه از جنس مردم است.

تقوایی عنوان کرد: به نظرم بینندگان تلویزیون می توانند با شخصیت های سریال دودکش همذات پنداری کنند، چون زندگی واقعی خودشان را در این سریال خواهند دید. سبب این که ما برای قصه پردازی به سراغ قشر متوسط جامعه رفتیم این است که سریال هایی از این دست کم داریم که ساده زیستی را ترویج دهد. در واقع ما روایتگر واقعیات زندگی آدم های طبقه متوسط هستیم که با مشکلاتی روبه رو می باشند.

وی دربارهٔ لوکیشن های سریال دودکش گفت: گرچه بیشتر اتفاقات در قالیشویی می افتد، اما برای اتفاقات خارج از قالیشویی لوکیشن های متنوعی داریم و به منظور این که برای مردم تکراری نباشد، لوکیشن های تازهی انتخاب کردیم، بعضی از لوکیشن ها را هم ساختیم تا این اثر به لحاظ بصری جذابیت های لازم را داشته باشد.

این تهیه کننده دربارهٔ انتخاب نام دودکش برای سریال گفت: این نام را نویسنده انتخاب کرده است. زندگی همه ما تلخی های خاص خودش را دارد و دودکش نماد خارج شدن سیاهی و تلخی از زندگی است.

تقوایی دربارهٔ زمان تصویربرداری گفت: به احتمال بسیار تصویربرداری تا خرداد ماه طول می کشد. البته ما تعهد داریم که این سریال را برای اردیبهشت آماده کنیم.

این تهیه کننده دربارهٔ این که چرا قالب طنز را برای روایت قصه دودکش انتخاب کرده اند، گفت: طنز یکی از گونه هایی است که می توان بسیار راحت به وسیله آن دربارهٔ مسائل و مشکلات صحبت کرد. این در حالی است که در سریال هایی که در قالب جدی ساخته می گردد، نمی توان تا این میزان راحت حرف زد.

برخی از عوامل سازنده سریال «دودکش» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابراهیم غفوری، صدابردار: امیر حاتمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: محسن نوروزی، مدیر تولید: صادق آذین، دستیار اول کارگردان: بروز نیک نژاد و برنامه ریز: پریناز کاظمی.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.