دو خبر کوتاه از تئاتر شهر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

فروش بلیت‌های نمایش ˝یک بزرگداشت باشکوه˝ با تخفیف برای دانشجویان و آغاز اجرای نمایش محیطی ˝کافه با مدیریت جدید˝ در تریای چهارسو، جدیدترین خبرهای رسیده از مجموعه تئاتر شهر هستند.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر؛ بلیت نمایش “یک بزرگداشت باشکوه” از روز یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی با تخفیف ارائه می‌شود.

بلیت این اثر نمایشی که از روز ۱۸ بهمن ماه جاری در کارگاه نمایش به صحنه رفته از یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته برای دانشجویان تمامی رشته‌های تحصیلی با تخفیف ۳۰ درصدی ارائه خواهد شد و دانشجویان می‌توانند در روزهای یاد شده از ساعت ۱۶ با مراجعه به گیشه و ارائه کارت دانشجویی از تسهیلات خرید بلیت نمایش “یک بزرگداشت باشکوه” استفاده کنند.

شایان ذکر است نمایش “یک بزرگداشت باشکوه” نوشته غلامرضا سلیمان تاش، کارگردانی رحمت امینی و بازی محمد علی سلیمان‌‌تاش هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

آغاز اجرای نمایش محیطی “کافه با مدیریت جدید” در تریای چهارسو

اجرای نمایش محیطی “کافه با مدیریت جدید” نوشته فرشاد جعفری، کارگردانی مریم ملک و سرپرستی صادق ملکی از روز گذشته، ۲۲ بهمن ماه، در کافه چهارسو مجموعه تئاترشهر آغاز شد.

در این اثر نمایشی محیطی که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۷ با مدت زمان ۵۵ دقیقه و قیمت بلیت ۷ هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود مریم ملک، احسان بدخشان، عطیه ترابی، تینا یونس تبار، تارا یونس تبار، حسین سپهرنژاد، احسان عرفانی، آبان حسین‌آبادی، روح‌الله زندی‌فر، مریم حیدری، رضا درویش، مهسا کریمی بعنوان بازیگر حضور دارند.

بر اساس این گزارش صادق حسینی و محسن حسین گروه موسیقی و رضا درویش دستیار کارگردان این اثر نمایشی محیطی هستند.

صادق ملکی سرپرست این گروه اجرایی دربارهٔ این نمایش گفت: در محدوده زمانی ۶ تا ۸ هفته برای اجرای یک نمایش محیطی در یک کافه تئاتری (کافه چهارسو تئاتر شهر) و با داشتن یک متن با موضوع و فضای کافه و تئاتر بدون داشتن قصه و با تاکید بر کاراکترها (تیپ‌ها، شخصیت‌ها و خود بازیگران) این ایده به ذهنمان رسید تا تمرین را به نمایش بگذاریم و ایده بعدی غیرقابل پیش‌بینی بودن اتفاقات تمرین است و در نهایت در اختیار گرفتن فضای محیط به نفع نمایش با حداقل تغییر در محیط، بن اندیشه ما است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.