دو خبر کوتاه از تئاتر

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

تقدیم اجرای ˝الماس و شهر تارا˝ به احترام زنده‌یاد ماهگل مهر و آغاز نمایش ˝شب‌بخیر کیارستمی˝ در فرهنگسرای نیاوران از دهم اردیبهشت‌ماه، از جمله خبرهای دریافتی حوزه تئاتر هستند.

به گزارش هنرآنلاین؛ میثم یوسفی کارگردان نمایش “الماس و شهر تارا” شب گذشته ضمن ادای احترام به خانواده هنرمند تازه در گذشته تئاتر اجرای گروه را به روح ماهگل مهر و خانواده رویا نونهالی تقدیم کرد.

یوسفی در پایان اجرای این نمایش از برای تماشاگران توضیح داد: امروز یک هنرمند جوان و یک همکار خوب را در تئاتر از دست دادیم. ماهگل مهر یکی از بازیگران خوش‌آتیه در این هنر به شمار می‌رفت. او به رویا نونهالی، هنرمند دیگر تئاتر این مصیبت را تسلیت گفته و برای خانواده ایشان صبوری آرزو کرد. کارگردان نمایش “الماس و شهر تارا” از تماشاگران خواست تا با قرائت سوره فاتحه این هنرمند را بدرقه کنند.

نمایش “الماس و شهر تارا” نوشته حسین تفنگدار است و با کارگردانی و بازی میثم یوسفی در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است. در این نمایش بازیگرانی همچون میترا شجاعی، میثم یوسفی، مهدی زمین پرداز، محمدرضا مالکی، قاسم طاهر احمدی، نسیم تاجی، نادر حسن‌دوست و محمود راسخ‌فر به ایفای نقش‌های متفاوت این نمایش می‌پردازند.

نمایش “الماس و شهر تارا” همه روزه به جز شنبه‌ها در ساعت ۱۸/۳۰ تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

اجرای مجدد نمایش “شب بخیر کیارستمی” در فرهنگسرای نیاوران

اجرای مجدد نمایش “شب بخیر کیارستمی” نوشته فرهاد نقدعلی و کارگردانی علی احمدی که از روز ۴ دی ماه تا ۲۲ اسفندماه سال گذشته در تریای سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه رفته بود، از روز دهم اردیبهشت‌ماه جاری در فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود.

این نمایش که پرفروش‌ترین نمایش محیطی سال تئاتر شهر بود، با بازی ارژنگ امیرفضلی و خسرو احمدی از روز دهم اردیبهشت ماه هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۰:۱۵ در این فرهنگسرای به صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت‌ تیوال مراجعه کنند. گفتنی است، بلیت‌های “شب بخیر کیارستمی” در سه روز اول اجرا با ۱۵درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.