دو خودروی اسپرت کیا برای سال ۲۰۲۲

۰۶م آذر ،

کیا در حال کار روی خودروهای تازه و جالبی از جمله یک سدان دیفرانسیل عقب اسپرت و همچنین هاچ بک اسپرت سه درب پرو سید است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ کیا در حال کار روی خودروهای تازه و جالبی از جمله یک سدان دیفرانسیل عقب اسپرت و همچنین هاچ بک اسپرت سه درب پرو سید است.

خودروی دیفرانسیل عقبGT که زیر نظر طراح ارشد کیا، پیتر شرایر در حال ساخت است، به زودی تبدیل به گل سرسبد محصولات این شرکت کره ای خواهد شد. این خودرو با چراغهای انقلابی، قطعات فیبر کربنی و هواکشهای پهلوها و دربهای باز شونده به دو سمت به سبک بنتلی و رولز رویس طراحی شده است. به نظر می رسد طراحان یک مشت ایده کانسپت استفاده شده در سایر خودروهای مفهومی را در این خودرو جمع کرده اند. نمونه مفهومیGT سال قبل و در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده بود.

 مدیر عامل کیا اعلام کرده که ویژگی دیفرانسیل عقب برای ارائه قابلیت اسپرت و رانندگی متفاوت نسبت به خودروهای اسپرت دیفرانسیل جلوی هیوندای درنظر گرفته شده است. واکنش مردم به این خودرو عامل اصلی برای تصمیم به تولید انبوه آن خواهد بود. بنابراین نمایش عمومی این خودروی اسپرت در نمایشگاه ژنو سال آینده، برای آن عاملی تعیین کننده خواهد بود.

از سوی دیگر هاچ بک داغ پرو سید هم که امسال و در نمایشگاه پاریس رونمایی شد، در یک مدل اسپرتGT و با توان ۲۰۰ اسب بخار روانه بازار خواهد شد. این قدرت از یک موتور ۱٫۶ لیتریT-GDi توربو که در هیوندای ولاستر هم مورد استفاده قرار گرفت، بدست می آید و با یک گیربکس شش سرعته اتومات و کلاچ دوگانه جفت می گردد.

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.