دو دانشجو در سد شاه قاسم یاسوج غرق شدند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

14 (1)-1.jpg

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی یاسوج گفت: دو جوان ۱۹ و ۲۲ساله به نام‌های «رضا درخش» و «اسماعیل ظفرپور» در حین قایق‌سواری در دریاچه سد شاه قاسم یاسوج به سبب واژگونی قایق و آشنانبودن به فن شنا غرق شدند.

عباس امیریان در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، در این باره گفت: اجساد غرق‌شدگان توسط واحدهای آتش‌نشانی، امداد و نجات هلال‌احمر و مرکز اورژانس و سریعت‌های پزشکی از دریاچه سد خارج آورده شدند.

وی اظهار نمود: از ابتدای امسال تاکنون هفت تن در دریاچه‌های سدهای استان کهگیلویه و بویراحمد غرق شدند.

همچنین محمدرضا قنبری، مدیر روابط عمومی مدیریت سریعت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأیید این خبر نیز به خبرنگار ایسنا گفت: این دو جوان از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور بودند که بر اثر واژگونی قایق و آشنانبودن به فن و مهارت شنا در دریاچه سد شاه قاسم یاسوج غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

دکتر رضا یوسف‌وند، رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به ایسنا گفت: دو نگهبان در هر شیفت به صورت شبانه‌روزی محوطه اطراف دانشگاه را کنترل و نظارت می‌کنند که مشکلی پیش نیاید اما اینکه این دو دانشجو ما بودند یا نه با توجه به تعطیلی دانشگاه هنوز مشخص نمی باشد و این مسأله خارج از دانشگاه بوده و دانشجو بودن آنان در دست بررسی است.

به گزارش تفسیری ایسنا، دانشگاه پیام نور یاسوج در مجاورت سد شاه قاسم در پنج کیلومتری شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.