دو دستگی در میان هواداران به خاطر کریمی

۲۳خردادماه،

حدود ۱۰۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که سوژه اصلی آنها علی کریمی و پیوستنش به تراکتورسازی تبریز بود. از همین رو این تعداد هواداران،با هم دچار دو دستگی شده بودند به طوری که برخی از آنها معتقد بودند کریمی می‌توانست در پرسپولیس حضور داشته باشد، برخی هم معتقد بودند که او از فوتبال خداحافظی کرده و به دلیل مشکل با چهار مربی سابق پرسپولیس بهتر است همان به تراکتورسازی برود.

به گزارش فارس،این موضوع سبب اختلاف نظرهایی میان هواداران شد که در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر این هواداران با همدیگر با تریبونی آزاد گفتگو و جدل می‌کردند. این در شرایطی بود که ۳ تن از این هواداران با یکدیگر به دلیل اینکه به شدت مشکلات لفظی پیدا کردند، توسط نیروی انتظامی با تذکری جدی روبرو شدند اما به دلیل اینکه مسئولان پرسپولیس قصد نداشتند حواشی بوجود بیاید این هواداران را از مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر پراکنده کردند. این در شرایطی است که علی کریمی امروز با باشگاه تراکتورسازی تبریز قراردادی امضا کرد.

چند هوادار نیز امروز با پیراهن شماره ۱۰ علی دایی و ۲ هوادار با پیراهن شماره ۸ کریمی در مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.