دو دهه سوء استفاده اخلاقی پدر و مادر از دخترانشان!

خبرگزاری ایسنا: یک دادگاه رژیم صهیونیستی مرد و زنی اسرائیلی را به دلیل سوء استفاده از سه دخترشان در طول سالیان متمادی مجرم شناخت.

بر اساس اسناد دادگاه، پدر این خانواده بیش از دو دهه و از زمان کودکی دخترانش از آنان سوء استفاده می‌کرده است.

به گفته قربانیان، مادر آنان نیز از این وقایع مطلع بوده و هر بار در پاسخ به دخترانش که موضوع را به مادر گزارش می‌دادند، تاکید می‌کرده که این مسئله امری عادی است و پدر با او نیز چنین کاری می‌کند.

براساس این گزارش مادر این سه دختر تلاشی برای متوقف کردن همسرش از این کار نکرده و در صورت اعتراض فرزندانش آنها رادر دستشویی خانه مجازات می‌کرده است.

پزشکان در پی انجام تحقیقات اعلام کردند که پدر این سه دختر به زور و با تهدید اقدام به سوء استفاده می‌کرده و به آنها اجازه مقاومت نمی‌داده و از امتیازات خود به عنوان یک پدر و اعتماد دخترانش به خود سوء استفاده می‌کرده است.

 در اسناد دادگاه آمده است که از ۱۹۸۹ زمان شروع سوء استفاده‌های اخلاقی علیه این دختران، مادر آنها از رفتار پدر مطلع بوده و حتی به جای کمک به سه دخترش، شوهرش را در انجام این کار یاری می‌کرده است.

قاضی دادگاه محلی رژیم صهیونیستی برای این پدر و مادر تا زمان تکمیل تحقیقات و پایان محاکمه‌شان قرار بازداشت صادر کرده است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.