دو رویدادمهم، پیش روی فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص، ‘سیدباقر فاطمی نسب’اظهارداشت: سال آینده دو رویدادمهم شامل المپیک ناشنوایان با ۲۰ رشته و مسابقات جهانی پیوند اعضا با ۱۴ رشته با فاصله یک ماه برگزار می شود.

وی افزود:همه باید دست به دست یکدیگر دهیم و با شناسایی استعدادها و شکوفا کردن آنها به همراه برگزاری اردوها ومسابقات انتخابی وکسب منابع مالی برای این رویدادهای مهم تلاش مضاعف کنیم.

فاطمی نسب همچنین درخصوص نشست با روسای هیات های استان ها گفت:پس از ادغام فدراسیون های ناشنوایان و پیوند اعضا و بیماران خاص لازم بود تا نشستی مشترک با حضور ۶۰ رییس هیات این فدراسیون داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسوولان این ۶۰ هیات از افراد صادق و خدمتگزار جامعه هدف و دارای اطلاعات و تجارب خوبی هستند.

سرپرست فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص گفت: برای اینکه بتوانیم در این ماموریت خطیر به خوبی انجام وظیفه کنیم نیازمند استفاده از نظرات، تجربیات و داشته های روسای هیات ها هستیم.

وی ادامه داد: در برهه کنونی و با توجه به در پیش بودن دو رویداد مهم ادغام هیات های استان ها به مصلحت نیست، از این رو علاقه مند هستیم دو هیات ناشنوایان و پیوند اعضاء و بیماران خاص در استان ها هر کدام مجزا و مستقل کار خودشان را ادامه دهند.

فاطمی نسب گفت: ورزش های ناشنوایان ۵۵ سال و پیوند اعضا بیش از ۲۰ سال قدمت دارد، ضمن این که ورزش های بیماران خاص کمتر از ۱۰ سال شروع به کار کرده است.

وی تصریح کرد: ادغام این حوزه ها به معنای توقف کارها و یا به معنای کوچک کردن یک بخش و بزرگ کردن بخش دیگر نیست، بلکه به معنای توسعه بیش از پیش و به معنای کار بیشتر با انرژی بیشتر و تبدیل به احسن است.

فاطمی نسب در پایان اظهار امیدواری کرد: فدراسیون ورزش های ناشنوایان، پیوند اعضاء و بیماران خاص با مساعدت های وزارت ورزش وجوانان، کمیته ملی المپیک و سایر فعالان در عرصه های ورزشی ناشنوایان در مسیر رو به رشد خود و در راه ارائه خدمت رسانی به بیش از ۵ میلیون مخاطب خود گامهای اساسی بردارد.

ورزشی**۷۵۳۷**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۱۸۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.