دو شرکت ایرانی در نمایشگاه هایم‌تکستیل حضور داشتند/بازدید بیش از ۶هزار نفر از نمایشگاه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دبیر انجمن نساجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیر انجمن نساجی گفت: در نمایشگاه هایم‌تکستیل سال جاری دو شرکت ایرانی به نام‌های شرکت نیشابوری و شرکت سدره که در زمینه فرش دستباف و طراحی فعال می باشند نیز از جمله غرفه‌داران بودند.

علیرضا حائری دبیر انجمن نساجی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص نمایشگاه هایم‌تکستیل که از ۸ الی ۱۱ ژانویه  در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت آلمان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۶۷۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۳۳ کشور جهان در شهر فرانکفورت گردهم آمدند تا از تازهترین محصولات و خلاقیت‌هایی که توسط ۲۷۱۸ غرفه‌گذار به نمایش گذاشته بودند بازدید کنند.  
 
وی افزود: این در حالی است که بر اساس آمار اعلام شده توسط مجریان نمایشگاه تعداد غرفه‌داران و بازدیدکنندگان در نمایشگاه سال ۲۰۲۴ به ترتیب برابر با ۲۶۱۶ و ۶۶۰۰۰ بوده که نشان‌دهنده موفقیت بیشتر نمایشگاه سال جاری نسبت به دوره قبل هم به لحاظ جذب غرفه‌گذار و هم بازدیدکننده بوده است.
 
حائری تصریح کرد: بیش از ۶۶ درصد از بازدیدکنندگان و ۸۸ درصد از غرفه‌داران امسال، از خارج از آلمان به این کشور سفر کردند تا از نزدیک شاهد بزرگترین اتفاق منسوجات خانگی جهان باشند.  
 
دبیر انجمن نساجی به حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: کشورهای چین (۱۹ درصد)، هند (۱۲ درصد)، آلمان (۱۲ درصد)، پاکستان (۸درصد)، ترکیه (۶ درصد)، ایتالیا (۵ درصد)، اسپانیا (۴ درصد)، فرانسه، بریتانیا، پرتغال، هلند (۳ درصد)، تایوان، بلژیک، ایالات متحده و مصر (۲ درصد) بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.
 
وی اظهار داشت:  در نمایشگاه سال جاری دو شرکت ایرانی به نام‌های شرکت نیشابوری و شرکت سدره که در زمینه فرش دستباف و طراحی فعال می باشند نیز از جمله غرفه‌داران بودند.
 
گفتنی است؛ نمایشگاه هایم‌تکستیل که از سال ۱۹۷۱ تاکنون همه ساله در ۴ روز از ماه ژانویه برگزار می‌شود، بزرگترین و مهم‌ترین فضای موجود برای تولیدکنندگان و فروشندگان و طراحان است که با حضور در نمایشگاه مذکور با تازهترین منسوجات خانگی آشنا شده و قراردادهای لازم را منعقد کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.