دو عضو شورای عالی خانه موسیقی میهمان غرفه “آوای خانه” می شود

مصطفی کمال پورتراب(نایب رئیس شورای عالی) و حسین علیزاده(سخنگوی شورای عالی)، پنجشنبه‌از ساعت ۱۰٫۳۰ الی ۱۲ در غرفه “آوای خانه” در نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی کمال پورتراب(نایب رئیس شورای عالی) و حسین علیزاده(سخنگوی شورای عالی)، فردا پنجشنبه میهمان غرفه خانه موسیقی(آوای خانه) خواهند بود تا ضمن بازدید از دومین نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری در محوطه خانه هنرمندان، با علاقمندان به گفتگو بپردازند.
لازم به ذکر است؛‌ تعدادی از کتاب های مصطفی کمال پورتراب در غرفه آوای خانه موجود است تا با امضای ایشان به علاقمندان عرضه شود.
همچنین؛ آثار حسین علیزاده از طریق انتشارات “اهور و هرمس منتشر شده است که علاقمندان و هنرمندان می توانند از این غرفه ها آثار این هنرمند را تهیه کنند.
بر اساس این گزارش؛‌حسین علیزاده سال گذشته هم به اتفاق چند تن از هنرمندان در نخستین نمایشگاه آثار شنیداری در تالار وحدت حضور پیدا کرده بود و ضمن بازدید از غرفه های مختلف دفاتر یادبود هر کدام از ناشران را به امضا رسانده بود.
همچنین؛ در دومین نمایشگاه موسیقی و آثار شنیداری که به همت خانه موسیقی و همزمان با سیزهمین سالگرد تاسیس این نهاد برگزار شده است،  شرکت های فرهنگی هنری ماهور،آوای باربد، هرمس، عارف، آهنگ پارسیان، رهگذر هفت اقلیم، ترنم نی، نغمه حصار، چهارباغ، پرتو پندار تازه، رهنما (Beeb Tunes)، راوی آذر کیمیا به همراه آوای خانه (خانه موسیقی ایران)، انجمن موسیقی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری میزبان علاقندان هستند.
گفتنی است؛ این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ مهر ماه در محوطه خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی ، خیابان شهید موسوی (فرصت)، پارک هنرمندان، دایر است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.