دو قطبی بودن مرد، ‌زن را خواهان طلاق کرد

۳۰ آبان ،

208-12.jpg

زنی در دادگاه گفت:‌ شوهرم بیکار است و تعادل روحی و روانی ندارد و به سبب بیماری‌اش گاهی اوقات هفته‌ها شاد است و برعکس هفته‌های دیگر عصبانی. به همین سبب دیگر نمی‌خواهم با او زندگی کنم.

به گزارش تفسیری خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، زن جوانی در دادگاه خانواده حضور یافت و درخواست جدایی از شوهرش را به قاضی ارائه کرد. این زن که ۲۸ سال سن داشت، سبب جدایی‌اش را دو قطبی بودن شوهرش خواند و گفت:‌ سه سال است که زندگی‌مان را آغاز کرده‌ایم. اما من هیچ لذتی از زندگی‌ام نبرده‌ام، زیرا بیماری شوهرم چنین اجازه‌ای ر ا به من نمی‌داد.

وی ادامه داد:‌شوهرم سال‌هاست که به این بیماری دچار است، اما متاسفانه نه خودش و نه خانواده‌اش وقتی که به خواستگاری آمدند، این مساله را بیان نکردند،‌ چرا که اعتقاد داشتند بیماری شوهرم با ازدواج برطرف می‌شود زیرا فکر می‌کردند او افسرده است و با آغاز زندگی حالش خوب می‌شود.

این زن جوان خاطرنشان کرد:‌ شوهرم به سبب بیماری که داشت گاهی اوقات دو هفته غمگین و گوشه‌گیر بود، به طوری که حتی یک لحظه هم با کسی حرف نمی‌زد و گاهی اوقات آن‌قدر رفتارش عجیب و شاد بود که کلافه می‌شدم اما اوایل فکر می‌کردم به سبب فشار کاری، شاید چنین رفتاری دارد،‌ ولی با گذشت وقت پی به بیماری‌اش بردم.

این زن جوان بیان کرد:‌ یکی از دوستانم روانپزشک است و وقتی که مشکل شوهرم را به او گفتم او احتمال داد که دو قطبی است اما اصرار داشت،‌ یک‌بار شوهرم را به مطبش ببرم. وقتی با شوهرم در طول چند جلسه صحبت کرد،‌ متوجه بیماری‌اش شد، حتی شوهرم اعتراف کرده بود که پیش از ازدواج با من از بیماری‌اش اطلاع داشته، اما چون تصور می‌کرده با ازدواج، مشکلش برطرف می‌شود، بیماری‌اش را از من پنهان کرده است.

وی مدعی شد: بیماری شوهرم روز به روز شدیدتر می‌شود و متاسفانه اقدامی برای درمانش نمی‌کند،‌ من نیز بارها سعی کردم به او کمک کنم،‌ اما نتوانستم،‌ زیراخودش نمی‌خواهد معالجه شود.

این زن جوان گفت:‌ دیگر نمی‌خواهم با شوهرم زندگی کنم. زیرا احساس می‌کنم من نیز دچار افسردگی شده‌ام. مهریه ۵۰۰ سکه‌ای خود را در ازای حکم طلاق خواهم بخشید.

به گزارش تفسیری ایسنا، قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان، از او خواست تا مدارک پزشکی شوهرش را در جلسه بعدی دادگاه به همراه داشته باشد. همچنین به سبب عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.