دو ملی پوش فوتسال در آستانه پیوستن به تیم دبیری تبریز

به گزارش ایرنا، این دو ملی پوش فوتسال کشورمان، فردا (پنجشنبه) عازم شهر تبریز می شوند تا آخرین توافق های خود را با مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز انجام دهند.

‘جواد اصغری مقدم’ عصر روز چهارشنبه با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: توافق های اولیه برای عقد قرارداد با تیم دبیری تبریز انجام شده است به طوریکه فردا این توافق ها نهایی می شود.

وی اظهار امیدواری کرد، بتواند همراه با مصطفی نظری، نقش بسزایی در موفقیت های آینده تیم دبیری تبریز در فصل آینده لیگ برتر فوتسال ایران داشته باشد.

ملی پوش فوتسال ایران به کناره گیری تیم های فولاد ماهان و فیروز صفه اصفهان از لیگ برتر فوتسال اشاره کرد و افزود: معتقدم مسوولان این دو باشگاه با شخصیت ملی پوشان خود بازی کردند.

وی ادامه داد: ملی پوشان فولاد ماهان و فیروز صفه اصفهان در آغاز فصل نقل و انتقالات می توانستند با قراردادهای خوبی به سایر تیم ها ملحق شوند اما تصمیم غیر منتظره مسوولان

این دو باشگاه مبنی بر کناره گیری از فوتسال، مشکلات فراوانی را برای بازیکنان این دو تیم به وجود آورد.

اصغری مقدم خاطرنشان کرد: متاسفانه فوتسال ایران به دوران شش سال قبل خود بازگشته است به گونه ای که باشگاه ها، سرمایه گذاری های خود را روی این رشته ورزشی کاهش داده اند.

فصل جدید مسابقه های فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران از روز ۱۲ مرداد ماه آغاز می شود که تیم دبیری تبریز در هفته نخست به مصاف تیم جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی می رود.

ورزشی. ** ۹۱۲۲ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۲۱۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.