دو میدانی کاران در انتظار پاسخ مثبت شورای برون مرزی

به منظور حضور در مسابقات دو و میدانی غرب آسیا:

مسابقات غرب آسیا اوایل آذر ماه به میزبانی امارات متحده برگزار خواهد شد و مسئولان فدراسیون دو و میدانی در انتظار پاسخ مثبت شورای بروی هستند.

حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  بیان داشت:  برای حضور در مسابقات دو و میدانی غرب آسیا که از اول آذر ماه به میزبانی امارات متحده برگزار می شود آمادگی لازم را داریم و مسئولان فدراسیون در نظر دارند که در دو بخش آقایان و بانوان نفراتی را به این مسابقات اعزام کنند که  این حضور منوط به موافقت شورای برون مرزی است.

 وی دامه داد:  بر همین مبنا جلسه ای که با مسئولان شورای برون مرزی در دو هفته آینده خواهیم داشت تا موافقت آنان را برای حضور در این مسابقات کسب کنیم.
 
رشیدیان  در خصوص مسابقات بین الملل مالزی اظهار داشت:  خوشبختانه در جلسه ای که عصر دیروز دوشنبه با مسئولان شورای برون مرزی داشتیم با خروج بانوان  برای شرکت در این مسابقه موافقت شد و بانوان دونده کشورمان پنج شنبه ۱۳ مهر ماه عازم کشور مالزی می شوند.

 وی ادامه داد:  بانوان تیم دانشگاه آزاد نماینده بانوان دونده کشورمان در این رقابت ها می باشد.

رشیدیان در ادامه اظهار داشت: مسابقات برترین دوندگان  در دو بخش جوانان و نوجوانان  ۳۰ مهر ماه به میزبانی  اهواز برگزار می شود که حدود ۱۶۰ دونده در دو  مقطع جوانان و نوجوانان  با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در هفته های آینده در تاریخ ۱۶ و ۲۰ مهر ماه دو مجمع انتخاباتی در دو شهر یزد و مازندران را پیش رو داریم./آق


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علي:

    با سلام
    تیم ثامن الحجج اول و تیم دانشگاه آزاد دوم شده چرا باید دانشگاه آزاد برای مسابقات اعزام شود تبعیض تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.