دو و میدانی کاران ناشنوا از امکانات پیشرفته بهره مند می شوند

۳۰م دیماه ،

تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان برای حضور پرقدرت در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان از امکانات فیزیکی و فنی تیم ملی دو و میدانی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان را مرداد ماه سال ۹۲ در پیش دارند، علیمرادی رئیس فدراسیون برای حضور پر قدرت ملی پوشان ناشنوا جلسه ای را با افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی برگزار و در خصوص مسلیل مربوط به تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه که رمضانعلی دولو دبیر فدراسیون نیز شرکت داشته است و طبق تفاهم نامه و توافق با فدراسیون دو و میدانی مقرر شده است که تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان در لیگ و مسابقات آغاز فصل دو و میدانی کشور در سال آینده شرکت کنند.

در این جلسه همچنین افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور اجازه استفاده دو و میدانی کاران ناشنوا از امکانات فیزیکی و فنی فدراسیون دو و میدانی را صادر کرده است بنابراین از این پس ورزشکاران ناشنوا از امکانات مناسب عالی برخودار می باشند.

شایان ذکر است: تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان با مجوز فدراسیون دو و میدانی کشور در مسابقات بین المللی دهه فجر که در آن چندین تیم خارجی نیز حضور دارند شرکت می کند، ملی پوشان ناشنوا از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۷ بهمن ماه در مسابقات دهه فجر با حریفان داخلی و خارجی مصاف می کنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.