دو و میدانی کاران، خود را دست کم نگیرند/ در مورد برخی پس از بازگشت تصمیم گیری می شود

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان گفت: ورزشکاران کشورمان نباید خود را در رویداد بزرگ المپیک دست کم بگیرند.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: نتایج دو و میدانی کاران کشورمان از ابتدای رقابت های متغیر بود به عنوان مثال رضا قاسمی در دوی صد متر خوب بود اما در گروه بسیار سختی که قهرمانان جهان در آن قرار دارند حاضر شد محمد ارزنده نیز در پرش طول با نظر مربیان تیم ملی در مجموع عملکرد مناسبی داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر لندن هم سطح با دریا است همه رکوردها در مسابقات پائین بود و روی عملکرد ورزشکاران تأثیر داشت پرش طول ماده تخصصی خودم بود و به همین دلیل ارزنده را نیز در مسابقات هدایت کردم.

گفتنی است؛ سجاد هاشمی آهنگرانی نتیجه بسیار بدی داشت و از او توقع بیشتر از این داشتیم وی با حال و هوای دیگر وارد بازی ها شد و رکورد ضعیفی داشت امین نیک فر هم در مسابقات بین المللی همیشه عملکرد بدی دارد و این بار در المپیک هم نتوانست به نتیجه دلخواه برسند به همین دلیل از عملکردش راضی نیستیم و پس از بازگشت از لندن در مورد وی تصمیم گیری خواهد شد.

وی با تقدیر از عملکرد کاوه موسوی در پرتاب چکش افزود: موسوی از بهترین های ایرانی بود خوب مسابقه داد و نتیجه بدی نداشت.

داور تصریح کرد: همه این پنج ورزشکاری که از ایران در روزهای اول و دوم مسابقه دو و میدانی حاضر بودند نخستین حضور المپیکی شان بود و تا به حال چنین رویداد بزرگی را تجربه نکرده بودند.

دو و میدانی کاران ایران نباید خود را دست کم بگیرند در این مسابقات باید رکورد خود مبارزه می کردند تا به نتیجه دلخواه برسند و سپس با مسائل روحی و روانی کنار بیایند.

وی ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی برای آماده سازی ورزشکارانش همه تلاش خود را کرد اما به سرعت نمی شود همه چیز را تغییر داد فدراسیون به آینده ورزشکاران و عملکردش بسیار امیدوار است.

رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان در خصوص رقابت سایر ورزشکاران ایرانی گفت: در ادامه مسابقات دو و میدانی المپیک ورزشکاران کشورمان در رقابت با حریفانشان کار سختی پیش رو دارند.

روح الله عسگری در ۱۱۰ متر با مانع حریفان قدرتمندی دارد سجاد مرادی تجربه المپیک قبلی را دارد و امیدواریم به نیمه نهایی نیز صعود کند اما وی دچار مصدومیتی از قبل است.

وی ادامه داد: همه امید کاروان دو و میدانی به مدال آوری احسان حدادی در المپیک است وی امشب از آلمان به لندن سفر می کند همه چیز برای رقابت حدادی آماده است و امیدواریم وی به حق در المپیک برسد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.