دو کارگردان سینمایی در قاب تلویزیون . . .

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم ˝اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند˝ و ˝شک˝ به کارگردانی نرگس آبیار و علی عطشانی در نوروز پخش خواهند شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ اولین ساخته نرگس آبیار در تعطیلات عید نوروز روی آنتن سیما می رود. فیلم “اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند”در سال ۹۱ به تهیه‌کنندگی محمد قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخته شده که نویسندگی‌اش را نیز آبیار برعهده داشته است.

گلاره عباسی، گیتی معینی، امیر غفارمنش، حسام بیگدلو، مهران رجبی، ساقی زینتی، رامسین کبریتی، جواد زیتونی، مینا نوروزی، عباس صفا و نازنین بابایی از بازیگران این فیلم تلویزیونی می باشند.

همچنین داستان این فیلم در مورد زنی باردار به اسم لیلاست که با مشکلی دست به گریبان است. تعدادی از عوامل”اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند”عبارتند از: فیلمبردار منصور ظهوری، تدوین: پیمان خاکسار، صداگذار:آرش قاسمی، صدابردار: مسیح سراج، موسیقی: شورا کریمی.

فیلم دیگری که برای تعطیلات عید نوروز ساخته شده است، فیلم “شک” به کارگردانی علی عطشانی است که برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

“شک”به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی پیمان عباسی در ژانر کمدی تولید شده است. جواد رضویان، آشا محرابی، نیما شاهرخ‌شاهی ، مهران رجبی و علی صالحی از جمله‌ی بازیگران می باشند و داستان دربارهٔ‌ی مردی است که به دلایل مشکلات روحی با ازدواج و ایجاد زندگی مشترک رابطه خوبی ندارد.

این دو فیلم ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهند رفت.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.