دیدار جوانان ایران با ایتالیا در فلورانس

اکبر محمدی در مورد قهرمانی جوانان ایران در تورنمنت چهارجانبه ویتنام ضمن بیان مطلب فوق گفت: هدفمان در این مسابقات ارزیابی کیفی کار بازیکنان و کار تیمی و در نهایت رسیدن به ترکیب اصلی بود که خوشبختانه تا حدود زیادی به اهدافمان رسیدیم. علاوه بر این‌ها چون ممکن است در رقابتهای مرحله نهایی در امارات با این تیم‌ها برخورد کنیم، این تورنمنت فرصت خوبی برای شناخت تیم‌های استرالیا و ویتنام و ازبکستان بود.

وی ادامه داد: حریفان‌مان در این تورنمنت، هر کدام به نوعی به شناسایی نقاط ضعف و قوتمان کمک کردند. در یک ماه اخیر ۴ بار مقابل ازبکستان قرار گرفته‌ایم که سه بار برنده از زمین خارج شده‌ایم و یک بار باخته‌ایم. برای آنها بازی فینال بسیار مهم بود که بیایند و هم ما را ببرند، تا بردهایشان با ما مساوی شود و هم اینکه بتوانند قهرمان تورنمنت چهارجانبه شوند که خدا را شکر بازیکنان در همان ۳۰ دقیقه اول بازی کارشان را تمام کردند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان افزود: در این رقابتها نقاط ضعفی داشتیم و از نظر بدنی کمی شاهد افت بودیم که تا زمان برگزاری مسابقات باید آنها را برطرف کنیم اما در این تورنمنت بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع شدیم. ما تنها ۴ گل خوردیم که از همه تیم‌ها کمتر بود. به استرالیا در حالی چهار گل زدیم که این تیم در رقابتهای مقدماتی ۳۰ گل به ثمر رسانده است.

وی با اشاره به اینکه سردار آزمون با ۴ گل بهترین گلزن رقابتها شد، اظهار داشت: ویتنام در همه رده‌ها چنین تورنمنتی را برگزار کرده است. ویتنام در روز اول حدود ۵۰۰۰ نفر را به ورزشگاه ملی ویتنام کشاند اما به این دلیل که این تیم در ادامه تورنمنت خوب نتیجه نگرفت، تعداد تماشاگران کمتر شد. این تورنمنت در شرق آسیا از اعتبار خاصی برخوردار است.

محمدی در پایان گفت: پس از بازگشت به تهران ۵ روز استراحت خواهیم کرد و سپس اردوی‌مان را در تهران آغاز می‌کنیم. تقریبا دو هفته پیش از رفتن به امارات برای حضور در مرحله نهایی رقابتها، به ایتالیا می‌رویم و در تاریخ ۲۶ مهرماه با تیم جوانان ایتالیا در فلورانس بازی خواهیم کرد.

بر پایه این گزارش، فریدون معینی به عنوان رئیس کمیته جوانان و سرپرست کاروان تیم جوانان به ویتنام رفته بود و کادر فنی شامل اکبر محمدی به عنوان سرمربی، محمدرضا خطیب و مسعود مقیم به عنوان مربی، داود فنایی به عنوان مربی دروازه بانان و حسین مرادی به عنوان سرپرست و کامران اطهاری به عنوان فیزیوتراپ در این تورنمنت در کنار تیم ملی جوانان بودند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.