دیدار شورای سیاست‌گذاری “همایش نیم‌قرن حضور جامعه مدرسین” با آیت‌الله شبیری‌زنجانی

۱۸م دیماه ،

دبیر همایش بین‌المللی نیم قرن حضور جامعه مدرسین از برگزاری دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش بین‌المللی نیم‌قرن حضور با آیت‌الله شبیری زنجانی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن صالح در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛‌ از برگزاری دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش بین‌المللی نیم‌قرن حضور با آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی خبر داد.

صالح گفت:‌ فردا (۱۹دی)  بعد از نماز مغرب و عشا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، آیت‌الله مرتضی مقتدایی و حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری همایش نیم‌قرن حضور به دیدار آیت‌الله شبیری می‌روند.

وی دربارهٔ هدف این دیدار اظهار داشت: در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در کمیته‌ها و دبیرخانه‌ همایش ارائه می‌شود سپس از رهنمودهای این مرجع تقلید استفاده خواهیم کرد.

دبیر همایش بین‌المللی نیم‌قرن حضور دربارهٔ آخرین فعالیت‌های دبیرخانه همایش گفت:‌ بررسی آثار ارسال شده از سوی داوران آغاز شده است که البته روند ارسال آثار همچنان ادامه دارد.

گفتنی است اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش نیم‌قرن حضور ۲۹ آذر ماه نیز با آیت الله مکارم شیرازی دیدار داشتند.

.

در این همایش علاوه بر علما، فضلا، طلاب حوزه علمیه و مراجع عظام  تقلید، از بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و مسئولان کشوری از جمله  سران قوا برای حضور در همایش دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.