دیدار علما و مراجع برای فعالان بانکی ضروری است

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۴:۵۳:۲۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرکل امور شعب قرض‌الحسنه مهر استان قم، یکی از راه‌های نجات از دام‌های شیطان در فعالیت‌های بانکی را دیدار با علما دانست و گفت: دیدار با علما و مراجع لازمه کارکنان، مسئولان و فعالان بانکی در جامعه اسلامی می‌باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، محمدرضا پاطلا  در دیدار حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با ارایه‌ گزارشی از عملکرد این موسسه اظهار داشت؛ در حال حاضر ۱۸ شعبه این موسسه فعال است که در سال گذشته ۱۰ هزار فقره، تسهیلات بانکی به مردم استان قم ارائه داده است.
وی به فعالیت‌های این موسسه در راستای پیاده کردن بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: در این راستا در سال گذشته ۱۲ هزار نفرساعت کلاس برگزار شد که ارایه کننده احکام بانکداری اسلامی به تمامی پرسنل و مدیران موسسه بود.
وی با اشاره به فعالیت کمیته شرعی در موسسه قرض‌الحسنه مهر اظهار داشت: برای حلال بودن تمامی معاملات و عقود بانکی تمام طرح‌ها در ابتدا به کمیته شرعی این موسسه ارسال می‌‌شود که این کمیته اسلامی بودن آنها را بررسی می‌کند.
پاطلا در ادامه یکی از راه‌های  نجات از دام‌های شیطان در فعالیت‌های بانکی را دیدار با علما دانست و گفت: دیدار با علما و مراجع لازمه فعالیت‌های بانکی می‌باشد تا از نزدیک از وجود معنوی و علمی آنها بهره‌مند گردند.
پاطلا خاطرنشان ساخت: در عرصه بانکداری اسلامی همچنین همایشی با عنوان «آب و آیینه» که مشخص کننده سود قطعی به سرمایه‌داران بود برگزار شد که این برنامه تا پایان فعالیت‌های موسسه ادامه خواهد یافت.
وی در پایان با اشاره به نقش قم در ارایه آموزه‌های اسلامی به جهان اظهار داشت: امید است موسسه قرض‌الحسنه در قم بتواند بانکداری اسلامی را به همگان معرفی کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۶۵۳۲۷۲۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.