دیدار لاریجانی با آیات عظام نظری‌شاهرودی، میرعظیمی و فاضل لنکرانی

۲۱فروردین۱۳،

رئیس مجلس صبح امروز به طور جداگانه با آیت‌الله نظری‌شاهرودی، آیت‌الله شیخ جواد فاضل لنکرانی و آیت‌الله سیدجعفر میرعظیمی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش حوزه پارلمانممتازنیوز،‌ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه ۲۳ فروردین ماه) با آیت الله نظری شاهرودی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار آیت الله نظری شاهرودی دربارهٔ مسائل اقتصادی کشور از جمله ضرورت تثبیت نرخ ارز، رفع بیکاری و چگونگی اجرای صحیح سهام عدالت صحبت و پیشنهاداتی را بیان کرد.

لاریجانی نیز پیگیری موارد یادشده را در مرکز پژوهش های مجلس ضروری دانست.

همچنین رئیس مجلس با آیت الله شیخ جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله سیدجعفر میرعظیمی به طور جداگانه ملاقات کرد.

آیت الله فاضل لنکرانی در این دیدار گفت: اگر ما مطلبی دربارهٔ شما می گوییم بر حسب وظیفه است و حقیقتاً به شما اعتقاد داریم.

وی ادامه داد: باید اتفاق روز ۲۲ بهمن شهر قم پیگیری شود و مردم به طور دقیق در جریان این اتفاق قرار بگیرند.

آیت الله فاضل لنکرانی یادآور شد: اکنون شاهد هستیم عده ای تلاش می کنند تا نقش مراجع و روحانیت را در امور کشور به بهانه اینکه برای حفظ شأن روحانیت نباید آنها در امور سیاسی نظر دهند کمرنگ کنند و می گویند مراجع ساکت باشند در حالی که روحانیت به ویژه مراجع عالیقدر همواره در رأس قرار دارند و همیشه در کنار مردم بوده و صدای آنها بوده اند.

در این دیدار لاریجانی از مواضع آیت الله فاضل لنکرانی دربارهٔ اتفاق روز ۲۲ بهمن شهر مقدس قم تشکر کرد و دربارهٔ شرایط کشور از ابعاد مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.