دیدار مسوولان حماس و فتح امروز آغاز می شود

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۵:۲۱:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز سلسله دیدارهای دو جنبش فتح و حماس تا چند ساعت آینده برای رایزنی درباره تشکیل دولت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، “عزت الرشق” عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد، دیدارهای مسوولان دو جنبش فتح و حماس بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در قاهره پایتخت مصر آغاز می شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، الرشق افزود، پس از پایان رایزنی های مسوولان حماس و فتح، نتایج در اختیار دیگر گروه های فلسطینی قرار می گیرد تا آنها هم درباره آن تبادل نظر کنند.
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد، دولت آینده فلسطین، دولتی متشکل از شخصیت های مستقل با در نظر گرفتن تخصص های حرفه ای و شغلی است.
الرشق ابراز امیدواری کرد، دیدارهای امروز نتیجه بخش باشد و دو طرف هم درباره اسامی اعضای دولت آینده به توافق برسند تا با اجرای توافقنامه های امضاشده، تلاش های صورت گرفته برای پایان دادن به اختلاف های داخلی و متحد کردن فلسطینی ها به نتیجه برسد.
مسوولان جنبش حماس و فتح دو توافقنامه در دوحه (پایتخت قطر پنجم فوریه ۲۰۱۲ ) و قاهره(پایتخت مصر ، می ۲۰۱۱ ) برای کنارگذاشتن اختلاف ها با هدف تشکیل دولت وحدت ملی و برگزاری انتخابات امضاء کردند، اما این توافقنامه ها هنوز اجرا نشده است.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۷۲۱۴۴۷۹۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.