دیدار ۵۰۰ هزار نفر از نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

تهران/واحد مرکزی خبر/مکتوب /۰۸/۱۱
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در چهار روز اول نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، ۵۰۰ هزار نفر از ان بازدید نمودند.
محمد زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در روز اول که وقت اندکی در اختیار مراجعان بود ۴۷ هزار نفر ، روز دوم ۸۶ هزار نفر ، روز سوم نیز بیش از ۱۳۰ هزار نفر و روز چهارم نیز ۱۶۲ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن نمودند.
وی افزود: استقبال خانواده ها و گروه های مختلف دانشجو،دانش آموز،ورزشکاران،سیاستمداران و فرهنگیان از این نمایشگاه iبه سبب فضای فرهنگی و جذاب آن است.
محمد زاده گفت: برپایی موزه مطبوعات برای اولین بار، نمایش سردیس بزرگان مطبوعات و غرفه هایی همچون گرافیک مطبوعات و برنامه های متنوع غرفه داران، فضای نمایشگاه را برای مخاطب جذاب نموده است.
وی با اشاره iبه شعار نمایشگاه امسال quotation mark کلام صادقانه، نگاه منصفانه quotation mark انصاف و صداقت را لازمه فضای اسلامی کشور دانست و افزود: نبود انصاف دوطرفه رسانه و مخاطب و صداقت رسانه iبه خود رسانه آسیب وارد می نماید و اعتماد مخاطب را از بین می برد.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بعضی رسانه ها انصاف و صداقت را رعایت می نمایند که iبهتر است، بیشتر شود و بعضی نیز کم توجه می نمایند که باید iبه آن توجه شود.
تصویر با صدا دارد


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.