دینداری و ولایتمداری اصلی‌ترین شرط انتخاب رئیس‌جمهور آتی/دوران رقابت انتخابات را به دوران رفاقت تبدیل کنیم

۲۳فروردین۱۳،

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس گفت: توجه به مسائل عالیه نظام که در راس آن التزام جدی به مبانی اسلام، قانون اساسی و التزام عملی و واقعی به ولایت فقیه قرار دارد، از معیارهای اصلی مردم در انتخاب رئیس‌جمهور آتی است.

قاسم جعفری نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به نزدیکی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن حکومت مردم‌سالار دینی، این واقعیت را به جهانیان نشان داده که تشکیل یک حکومت درست برمبنای دین می‌تواند هم سعادت دنیوی و هم اخروی بشر را تامین کند.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: ملت ایران برای اینکه نشان دهند پشتوانه نظام و انقلاب خود می باشند در انتخابات آتی حضور پرشور و پرشکوهی خواهند داشت.
 
وی با تاکید براهمیت ویژگی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: مردم ما در هر برهه از انتخابات نسبت به قبل با دید بازتر و بصیرت بیشتری وارد عرصه شده و به اشخاص لایقی رای داده‌اند.
 
جعفری ادامه داد: مردم در این انتخابات بهنیز کسی رای خواهند داد که دارای شناسنامه مشخص و سلامت زندگی فردی بوده و دین‌مداری و ولایت‌مداری آن ثابت شده باشد، همین‌طور مسئولیت‌پذیری و توجه به مسائل عالیه نظام که در راس آن التزام جدی به مبانی اسلام، قانون اساسی و التزام عملی و واقعی به ولایت فقیه قرار دارد، از معیارهای اصلی مردم در انتخاب رئیس جمهور آتی است.
 
نماینده بجنورد، جاجرم،‌ مانه و سملقان افزود: از بین اشخاص شرکت کننده در انتخابات هر کسی که درپناه ولایت باشد برای مردم قابل اعتمادتر بوده و هر کسی که از ولایت فاصله بگیرد مردماعتماد کمتری به وی خواهند داشت.  
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: درک درست از تعاملات بین‌المللی و برنامه محور بودن کاندیداهای ریاست جمهوری مورد توجه خاص مردم است تا در عرصه داخلی با اولویت دادن به مشکلات درصدد حل آن‌ها برآیند و در عرصه خارجی با پافشاری در ارزش‌های انقلاب و صدور آن‌ها برای پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.
 
جعفری افزود: کاندیداها با تکیه بر تاکیدات مقام معظم رهبری بر حوزه اقتصادی، باید با اعلام برنامه‌های خود نسخه‌ای شفابخش و عملی برای حل مسائل اقتصادی کشور داشته باشند و  به این مسائل نوعی نگاه آرمان‌گرایانه‌ی در عین حال واقع‌بینانه داشته باشند.  
 
نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان ادامه داد: ملت ایران باتوجه به اشارات مقام معظم رهبری و بصیرت خود از بین اشخاص موجود، خیرالموجودین را انتخاب خواهند کرد.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات درپایان خاطر نشان کرد: من از همه کاندیداها و طرفدارانشان می‌خواهم تا دوران انتخابات را که دوران رقابت است، به دوران رفاقت تبدیل کرده و بعد از انتخابات نیز این رفاقت را استمرار ببخشند چرا که گاهی اوقات در شرایط انتخاباتی کینه‌هایی ایجاد شده که ترمیم و مرهم گذاشتن برآن کار سختی بوده و سبب شادی دشمان شده است.
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.