“دیوار” روایتی متفاوت از تقابل پدر و پسر

“دیوار” عنوان سریالی از شبکه اول سیما است که به تهیه‌کنندگی موسسه ناجی هنر برای پخش در هفته نیروی انتظامی تهیه و تولید می‌شود.

دکتر سعید منتظر المهدی مدیر عامل ناجی هنر و رئیس اداره سینمایی ناجا به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:سریال “دیوار” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری به زندگی متهمی می‌پردازد که پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود،او در راستای انتقام از پلیسی که او را دستگیر کرده راهی یافتن او می‌شود و در این مسیر ماجراهایی برایش بوقوع می‌پیوندد که آغاز داستان مجموعه ۱۰ قسمتی “دیوار” است.
وی افزود: در این مجموعه که سعی دارد تقابل رابطه پدر و پسری را در پس زندگی امروز مورد بررسی قرار دهد بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، فریبا کوثری، کامران تفتی، مهرداد صدیقیان و مهدی سلطانی به ایفای نقش می‌پردازند.
منتظر المهدی اظهار داشت: در این سریال که موضوعات اجتماعی صفحه و حوادث روزنامه‌ها به پایه و اساس فیلمنامه انسجام بخشیده آتیلا پسیانی در نقش سرهنگ پلیس اداره آگاهی، مهدی سلطانی در نقش زندانی آزاد شده و فریبا کوثری در نقش همسر پلیس و مهرداد صدیقیان در کاراکتر فرزند پلیس و همچنین کامران تفتی در نقش رفیق و هم بند زندانی به ایفای نقش می‌پردازند.
مدیر عامل موسسه ناجی هنر بیان کرد: فیلمنامه “دیوار” به قلم سعید نعمت‌الله به رشته تحریر درآمده و فرشاد گل سفیدی تصویر برداری، فرشید احمدی صدابرداری، برزو نیک نژاد دستیار کارگردانی و برنامه ریزی، آرزو غفوری طراح صحنه و لباس و مجید اسکندری نیز گریم این پروژه را بر عهده دارند.
منتظرالمهدی اظهار داشت: موسسه ناجی هنر برای گرامیداشت هفته ناجا علاوه بر مجموعه “دیوار” تولید دو مجموعه دیگر را نیز برای پخش از شبکه‌های سیما در نظر گرفته است و مجموعه “ماتادو” به کارگردانی فرهاد نجفی و “بدل” به کارگردانی مهدی فخیم زاده از جمله مجموعه‌های تلویزیونی برای هفته ناجا هستند که هر کدام به نوبه خود در حال مراحل مختلف تهیه و تولید برای پخش به سر می‌برند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.