دیپلماسی “انرژی” و توسعه زنجیره ارزش در “کیش”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با محور ” دیپلماسی انرژی و توسعه زنجیره ارزش” و مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۰ کشور ، ۲۳ تا ۲۶ دی ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، در این نمایشگاه بین‌المللی تاکنون حدود ۱۵۰ شرکت پیمانکار، سازنده کالا و تجهیزات، مشاوران مهندسی و شرکت‌های بازرگانی و تامین سرمایه و بالغ بر ۵۰ شرکت خارجی و نمایندگی‌های فروش شرکت‌های بین‌المللی حضور خود را اعلام کرده اند. 

در دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش که با شعار “دیپلماسی انرژی و توسعه زنجیره ارزش” برگزار می‌شود ،  شرکت هایی از ۲۰ کشور جهان شامل چین ، ترکیه ، ایتالیا ، هلند، هند، کره جنوبی، تایوان، جمهوری آذربایجان، ژاپن، مالزی، فرانسه، ایتالیا، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، پرتغال، آلمان، بلژیک، استرالیا، آمریکا و روسیه مشارکت خود را برای حضور در این گردهمایی صنعت نفت و انرژی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند. 

به منظور توسعه دیپلماسی انرژی ایران، تاکنون مشارکت شرکت‌های داخلی و بین‌المللی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش در مقایسه با دوره قبل ۶۰ درصد بیشتر است.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش در ۱۸هزار مترمربع در سه سالن و در چهار گروه ساخت کالا و تجهیزات، بازرگانی، تامین مواد اولیه، خدمات فنی و مهندسی و حوزه کارفرمایی برگزار می‌شود.

در این دوره فعالان بازار سرمایه همچون سازمان بورس، بورس انرژی، بانک‌های عامل و کارگزاری‌های تامین منابع مالی حضور چشمگیری دارند. 

در این نمایشگاه تمامی تشکل‌های صنفی حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، برق و انرژی کشور همچون سندیکای برق، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، انجمن شرکت‌های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی حضور فعال دارند. 

دهمین نمایشگاه انرژی کیش ۲۳ دی ماه سالجاری با حضور مسئولان دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روسای انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی کشور، برخی از سفرای خارجی حاضر در ایران و مسئولان منطقه آزاد کیش به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.