دی متئو: اشلی کول آماده بازی کردن است

۳۰ آبان ،

  روبرتو دی متئو سرمربی ایتالیایی باشگاه چلسی در صحبت هایی اعلام کرده که در مصاف تیمش مقابل یوونتوس در دور پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیمش سراسر تهاجمی بازی خواهد کرد ولی درمورد بازیکنان حاضر در ترکیب چلسی سکوت کرد.

 این درحالی است که چلسی به خاطر ارائه بازیهای تدافعی اش در اروپا مشهور است. آنها با استفاده از همین تاکتیک بود که توانستند در مرحله نیمه نهایی فصل قبل از سد بارسلونا عبور کرده و در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن هم با همین تاکتیک توانستند جام قهرمانی را مال خود کنند.

حالا چلسی در رقابت های لیگ برتر اوضاع چندان مطلوبی ندارد و از ۱۲ امتیاز ممکن، تنها ۲ امتیاز کسب کرده. حالا مربی ایتالیایی آبی های لندنی در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش در بازی امشب تورین تهاجمی خواهد بود.

 به گزارش تفسیری گل، دی متئو روز دوشنبه به خبرنگاران گفت:« بازی سختی خواهد بود ولی یوونتوس هم مثل ما تحت فشار است. هدف ما این است که برای یوونتوس مشکل ایجاد کنیم. قطعا همان طور که دفاع می کنیم ، به حمله هم می پردازیم. بازی شنبه شب ما که با باخت مقابل وست بروم همراه بود واقعا ناامید کننده بود. ما به خودمان یک بازی خوب و یک عملکرد خوب مدیونیم. در قبل بازیکنان ما نشان داده اند که می توان رویشان حساب باز کرد.»

 او که خودش سابقه پوشیدن پیراهن چلسی را دارد در ادامه به این نکته اشاره کرد که اشلی کول بعد از سپری کردن روزهای مصدومیت از ناحیه همسترینگ آماده بازگشت به ترکیب تیمش است ولی اطلاعات دقیق تری در مورد ترکیب یازده نفره چلسی در بازی با یووه نداد:« اشلی کول آماده بازی کردن است. تمرکز دفاعی تیم ما در بازی با یووه خیلی مهم است. من مطمئنم که تیم خوبی دارم و می دانم که ما بازی مهم و بزرگی پیش رو داریم. باید ببینم که بازیکنان در آخرین جلسه تمرینی تیم چطور می باشند و بعد تصمیم نهایی ام برای ترکیب اصلی تیم  در این بازی را خواهم گرفت.»

 آبی ها در حال حاضر در رده دوم جدول گروه ایی می باشند و هم امتیاز با شاختار دونتسکند و یک امتیاز بیشتر از یووه دارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.