دپارتمان و کمیته داوران با یکدیگر اختلاف نظر دارند

۱۸م دیماه ،

داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: به طور حتم اختلاف نظر در هر جا هست و در کمیته داوران و دپارتمان این اختلافات وجود دارد.

سعید مظفری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حضور بسیار داورها در جلسه اتحادیه داوران فوتبال نشان می دهد که این تشکیلات باید از حق و حقوق داوران دفاع کند و اتحادیه داوران فوتبال پیگیر خواسته ها جانبی آنها باشد.

وی ادامه داد: به طور حتم اتحادیه مسائلی را دنبال خواهد کرد که در موازات کمیته داوران و دپارتمان داوری نیست.

مظفری زاده در مورد اختلافات کمیته داوران و دپارتمان داوری گفت: اختلاف نظر در هر جا اگر سازنده باشد سبب پیشرفت خواهد شد البته باید شأن و حرمت داوران حفظ شود و دیدگاه مختلف مورد بررسی قرار بگیرد و مطمئنا یک سری اختلافات در کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود دارد که از سر دلسوزی است و به زودی حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: هر جامعه برای پیشرفت باید کدورت های جزیی را کنار بگذارند و با بحث و بررسی این گونه کدورت حل خواهد شد.

مظفری زاده در مورد دستمزد داوران افزود: دستمزد داوران با مالیات ۴۵۰ هزار تومان در هر بازی است. داورانی که بیشترین قضاوت را دارند در سال در حدود ۸ میلیون تومان دریافت می کنند.

مظفری زاده در مورد تأسیس اتحادیه داوران تأکید کرد: امیدوارم با تأسیس این اتحادیه داوران، صدای این قشر به گوش مسئولان برسد زیرا در غیر این صورت نمی توان کار اساسی را برای داوران انجام داد و اتحادیه باید از حقوق داوران دفاع کند.

داور فوتبال کشورمان اضافه کرد: داوران خارج از ایران تمرینات حرفه ای دارند که هر روز وقت خود را صرف این شغل می کنند و تغذیه مناسب و تمرینات منظم دارند که دستمزد حرفه ای می گیرند ولی داوران حرفه ای ایران شرایط سخت تری نسبت به فوتبال خارج از ایران و داوران خارجی دارند که فشار سنگینی را تحمل می کنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.