دژاگه:جام جهانی برای ما ایرانی ها مفهوم خاصی دارد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – ایسنا نوشت:

اشکان دژاگه در گفت‌وگو با دیلی استار دربارهٔ شرایط فولام گفت: من فکر می‌کنم که در پایان نیم فصل با ثبت چند پیروزی به وضعیت خودمان در جدول سر و سامان ببخشیم.

وی دربارهٔ رفتن برباتف از فولام، گفت: امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد. برباتف جزو بازیکنانی است که نهایت تلاشش را برای تیمش انجام می‌دهد و رفتن او از فولام به ضرر تیم خواهد بود. من او را از نزدیک می‌شناسم. برباتف بازیکن مهمی در تیم است و فکر می‌کنم ما در ادامه فصل به او نیاز داشته باشیم.

اشکان دژاگه دربارهٔ کار کردن با سرمربی تازه فولام گفت: هر مربی شیوه خاص خودش را دارد. ما با مارتین یول خوب کار می‌کردیم، اما نتایج خوبی را کسب نمی‌کردیم. ما در چند هفته‌ اخیر تلاش بسیاری کردیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی‌های خودمان را به دست آوریم. فکر می‌کنم در بازی با تاتنهام نشان دادیم که تلاش بسیاری برای پیروزی کردیم.

وی در ادامه گفت: بازی‌های چند هفته‌ دیگر بسیار مهم است. باید هر طور که شده سه امتیاز بازی‌هایمان را به دست بیاوریم. نباید فقط به فکر بازی زیبا باشیم، بلکه باید به سه امتیاز بازی‌هامان هم فکر کنیم. سرمربی تازه نیز به ما پیشنهاد کرده تا تلاش کنیم از این بحران خارج بیاییم.

اشکان دژاگه در پایان دربارهٔ حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل با ایران ، گفت: جام جهانی برای ایرانی‌ها معنا و مفهوم بسیاری دارد و اتفاق بزرگی است. امیدوارم بتوانیم تابستان آینده حضور موثری در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل داشته باشیم. 


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.