دژاگه: تیم‌ها در آزادی با ترس حاضر می شوند

۱۷ام بهمن ،

اشکان دژاگه در تمرین تیم ملی فوتبال در مورد بازی فردا برابر لبنان عنوان کرد: ما در بازی رفت دور مقدماتی جام جهانی برابر این تیم شکست خوردیم اما هم اکنون در تهران بازی داریم. برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

خبرگزاری فارس: اشکان دژاگه در تمرین تیم ملی فوتبال در مورد بازی فردا برابر لبنان عنوان کرد: ما در بازی رفت دور مقدماتی جام جهانی برابر این تیم شکست خوردیم اما هم اکنون در تهران بازی داریم. برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد اولین دیدار دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: بازی اول همیشه بسیار مهم است اگر بتوانیم به پیروزی دست یابیم در ادامه کارمان راحت‌تر است، همه بازیکنان می‌خواهند که به پیروزی برسیم، تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند.

بازیکن تیم ملی فوتبال در مورد اینکه از مردم چه انتظاری دارد یاد آور شد: مردم همیشه پشت ما بوده‌اند. در بازی برابر ازبکستان هم ۹۰ دقیقه ما را حمایت کردند حیف شد که در آن دیدار شکست خوردیم، حضور تماشاگران در تهران بسیاری از تیم‌ها با ترس روبرو می‌کند و آنها با ترس به تهران می‌آیند.

دژاگه دربارهٔ شکست برابر لبنان تصریح کرد: لبنان در آن دیدار شانس آورد که به پیروزی رسید ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم که نتوانستیم به گل دست یابیم. به هر حال آن بازی تمام شده و باید به فکر فردا باشیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم با بازی خوب بتوانیم به برتری دست یابیم.

وی در مورد وضعیت خود گفت: شرایط خوبی دارم. روز قبل هم در تمرینات حاضر شدم و با نظر کادر فنی استراحت کردم، تمرینات خوبی انجام دادم و امیدوارم فردا هم موثر واقع شوم.

دژاگه در مورد دیدار برابر منچستر یونایتد یاد آور شد: بازی خوبی انجام دادیم و کمی شانس نداشتیم، منچستر از موقعیتها بهتر استفاده کرد و توانست به برتری دست یابد. رونی هم یک موقعیت داشت که از آن استفاده کرد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.