دکترین جدید در تراکتورسازی/ نسخه موفقیت پیچیده می‌شود

تبریزی‌ها انتظاری جز موفقیت ندارند

فوتبال تبریز روزهای حساسی را تجربه می کند؛ روزهایی که می تواند برای آینده فوتبال این شهر تعیین کننده و سرنوشت ساز باشد.

سرویس ورزشی برنا – اسد فلاح

تیم فوتبال تراکتورسازی با جذب سکاندار پرتغالی رویکرد جدید خود را برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر مشخص کرد.

این تیم با دکترین جدید مبتنی بر مکتب فوتبال اروپا، قصد دارد با اولیویرا در سه جبهه آسیا، لیگ برتر و جام حذفی خودنمایی کند.

علاقمندان پرتعداد و پرشور تراکتورسازی هیچ انتظاری جز موفقیت این تیم در مسابقات مذکور ندارند و تمامی عشق و علاقه آنان به سربلندی تراکتورسازی در میادین داخلی و بین المللی پیوند خورده است.

مهم ترین موضوع در مورد تراکتورسازی به ضرورت عملکرد مقبول در فصل یارگیری ارتباط دارد و دوستداران این تیم چشم انتظار شکل گیری شاکله اصلی تیم با نفرات کلیدی و تعیین کننده هستند.

نحوه ورود دو تیم استقلال و پرسپولیس به فصل نقل و انتقالات عملا موازنه و تعادل را در بازار جذب بازیکن بهم زده و قیمت های مصنوعی فرصت را از یارگیری عادلانه تیم هایی نظیر تراکتورسازی سلب نموده است. مع الوصف نام و جایگاه تراکتورسازی بعنوان برگ برنده می تواند قدرت مانور را در فصل نقل و انتقالات نصیب تیم تبریزی کند تا بهترین ها را و نه بازیکنان پولکی را، به استخدام خود درآورد.

از طرفی داشته های فنی اولیویرا در صورتی برای تراکتورسازی کارسازتر خواهد بود که شناخت فنی او از تیم های حاضر در لیگ برتر عمیق تر شود و این مسئولیت بطور مستقیم متوجه مردان و دستیاران ایرانی ” تونی ” است تا تراکتورسازی فصل توفیق‌مندانه ای را پیش رو داشته باشد.

مرد پرتغالی که انتخاب تصمیم گیران تراکتورسازی برای هدایت فنی این تیم است، عیار واقعی خود را در کوران مسابقات عرضه خواهد کرد، اما پیش تر نحوه آماده سازی سرخپوشان تبریزی می تواند سنگ محک اولیه تلقی شود.

حضور تونی در دور رسمی تمرینات تراکتورسازی و پیوستن همکاران پرتغالی وی به مجموعه کادر مربیان، پازل مردان فنی را کامل تر خواهد کرد تا نسخه موفقیت تراکتورسازی با دکترین جدید پیچیده شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.