دکتر رضا داوری اردکانی دربارهٔ نسبت علم و عمل سخنرانی می کند

۲۰م آذر ،

به گزارش خبر آنلاین به نقل از ستاد خبری سلسله نشست‌های «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، پس از آنکه هفته قبل به سبب آلودگی هوای شهر تهران نشست بررسی «نسبت علم و عمل» توسط دکتر داوری اردکانی به تعویق افتاد؛ روز سه شنبه ۲۱ آذرماه این نشست با حضور صاحب نظران، اساتید و دانشجویان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، دومین سلسله نشست‌های «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»: بررسی اندیشه‌ها و تحلیل مبانی با محوریت نقد غرب و ارزیابی میراث تاریخی – تمدنی اسلام و ایران؛ از آبان‌ماه آغاز به کار کرده و هر دو هفته یک بار با سخنرانی یکی از صاحب نظران حوزه ادامه خواهد یافت.
سلسه نشست‌های الگوی ایرانی‌–‌اسلامی پیشرفت: بررسی اندیشه‌ها و تحلیل مبانی؛ با طرحی برنامه‌ریزی شده، به دنبال آن است که جریانی متفاوت از تعاطی فکری را در کانون دانش اقتصادی (دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران) دنبال کند و به دنبال آن است که الگوهای پایه‌‌ای خود را از حوزه‌های فلسفی استخراج کند. این سلسله نشست‌ها به دنبال آن است که ضمن زمینه‌سازی برای به حرکت در آمدن افکار، بتواند در مرحله اول حداقل سوالات اساسی این حوزه را شناسایی کند.
لازم به یادآوری است، سومین نشست از دومین سلسله نشست‌های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت روز سه شنبه ۲۱ آذرماه با سخنرانی دکتر رضا داوری اردکانی با موضوع «نسبت میان علم و عمل» برگزار خواهد شد.
این نشست‌ از ساعت ۱۵ به مدت یک ساعت به همراه پرسش و پاسخ آزاد در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران واقع در خیابان کارگر شمالی تقاطع جلال آل احمد برگزار می‌شود.
/۳۰۳۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.