دکتر روحانی از کلی‌گویی پرهیز کرده و فضای نقد توافق ژنو را منحرف نکند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

“سجاد مصطفی‌پور” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات دکتر روحانی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: بی‌سوادی منتقدان توافق‌نامه ژنو در سخنان رئیس جمهور، در راستای صحبت‌های مشاوران‌شان بوده که در طول چند ماه گذشته به نوع دیگری مطرح شده و منتقدان دولت را عده‌ای تازه انقلابی و کاسبان تحریم خوانده‌اند.  
 
وی با بیان اینکه دکتر روحانی در رابطه با منتقدان خود از ادبیات مناسبی استفاده نکرده است، گفت: رئیس‌جمهور باید در مورد نقدهایی که وجود دارد پاسخ‌هایی شفاف، منطقی و مستدل بدهد و با کلی‌گویی و پرداختن به حواشی نسبت به پرسش‌های متعددی که در مورد توافق‌نامه ژنو وجود دارد، فضا را منحرف نکند.

 مسئول سیاسی بسیج دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: به نظرمی‌رسد اظهارات مقامات آمریکایی و گستاخی‌هایی که در طول چند ماه اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و همچنین سخنان اخیر وندی شرمن درباره بی‌نیازی ایران به تاسیسات هسته‌ای اراک و فردو، باعث شده که به نوعی عملکرد مسئولان سیاست خارجی زیر سوال برود.

مصطفی‌پور تأکید کرد: اگر دولت نسبت به مباحث مطرح شده شفافیت لازم را داشته باشد، قطعا مسائل و سوءتفاهم‌هایی که بین دولت و منتقدان وجود دارد حل خواهد شد.  
 
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون منتقدان دولت، در مورد منافع و امنیت ملی ایران حساس بوده و تمام مسائلی که در رابطه با جمهوری اسلامی ایران وجود دارد برای‌شان حائز اهمیت است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.