دکتر عباسی: گسترش فضای معنوی در کنار میادین ورزشی از راهبردهای وزارت ورزش و جوانان است

نگاه ویژه‌ای به ورزشگاه آزادی داریم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نوسازی و بازساری مجموعه ورزشی آزادی به عنوان یک سرمایه ملی مورد توجه است،گفت: بازسازی و نوسازی این مجموعه از ماه های قبل آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، دکتر محمد عباسی در حاشیه آغاز عملیات احداث مسجد امیرالمومنین در مجموعه ورزشی آزادی گفت: گسترش فضای معنوی با توسعه زیر ساختها ار جمله احداث مساجد در کنار میادین ورزشی یکی از راهبردهای وزارت ورزش و جوانان است ، که احداث مسجد امیرالمومنین در این ورزشگاه نقطه آغاز این برنامه ها در روز مبارک ومیمون مبعث است .

وی برنامه های توسعه ای وزارت ورزش را همه جانبه نگرانه عنوان کرد و افزود: بر این اساس در این وزارتخانه همانگونه که تلاش می کنیم با توسعه ورزش همگانی و عمومی سازی ورزش، سطح سلامتی افراد کشور را ارتقاء دهیم، تلاش می کنیم تا روح افراد نیز در سایه معنویت تعالی یابد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با بیان اینکه نگهداری مجموعه ورزشی آزادی به ویژه ورزشگاه آزادی به عنوان یک سرمایه مهم مورد توجه قرار دارد، اظهار داشت : هم اکنون نوسازی بخش‌های زیرین که مهم‌ترین بخش نگهداری این ورزشگاه محسوب می‌شود، به منظور جلوگیری از آسیب‌دیدگی بیشتر آغاز شده است و در مراحل بعد تلاش می کنیم تا بخشهای دیگر این ورزشگاه با سرعت بیشتری توسط مهندسان شرکت توسعه و تجهیز مورد باز سازی قرار بگیرند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.