دکوراسیون اتاقی رویایی برای خواب

۱۲ تیرماه ۱۳،

آخرین مکانی که در طول شبانه روز به آنجا پناه می بریم تا آسوده و آرام در آن استراحت کنیم و بخوابیم، اتاق خواب است. بنابراین، زیبایی و رمانتیک بودن این اتاق اهمیت بسیاری دارد. هر چه اتاق تزئینات بهتری داشته باشد، مراتب استراحت اشخاص نیز بالاتر است.

آخرین مکانی که در طول شبانه روز به آنجا پناه می بریم تا آسوده و آرام در آن استراحت کنیم و بخوابیم، اتاق خواب است. بنابراین، زیبایی و رمانتیک بودن این اتاق اهمیت بسیاری دارد. هر چه اتاق تزئینات بهتری داشته باشد، مراتب استراحت اشخاص نیز بالاتر است.

 


۱٫ تختخواب

همیشه سعی کنید اتاق خواب مرتب و تمیز باشد تا حس خوبی به زن و شوهر القا کند. پس از مرتب بودن اتاق، تخت نیز مساله بسیار مهمی است. برای داشتن اتاق رمانتیک باید تخت راحت با روتختی زیبا و آرامش بخش داشته باشید تا حس خوبی به شما القا کند.


۲٫ لوازم جانبی

زن و شوهرهایی که فرزند دارند یا یکی از اعضای خانواده با آنها زندگی می کند، بهتر است اتاقی داشته باشند که برای خانواده مناسب باشد. اما نگران نباشید، بسیار سریع و راحت می توان اتاق را به محلی رمانتیک و دونفره تبدیل کرد. به طور مثال، می توانید رنگی گرم برای دیوارها انتخاب کنید. یا از قالی هایی از پوست حیوانات یا کوسن های متعدد بهره بگیرید. رنگ قرمز رنگ عشاق است و هیجان بسیاری القا می کند. در ترکیب با قرمز می توانید از رنگ های آبی یا خاکستری تیره استفاده کنید.


۳٫ رنگ

رنگ هایی همچون بادمجانی بسیار تیره، شکلاتی، کرم و سورمه ای برای اتاق خواب بسیار زیبا می باشند. یکی از آنها را به سلیقه شخصی خود انتخاب و برای وسایل و دیوارهای اتاق در نظر بگیرید. البته باید توجه داشته باشید باید وسایل جانبی را نیز با این رنگ ها جفت کنید و انتخاب های شما محدود می شوند.


۴٫ مبلمان

بدون شک فقط تخت نیست که در اتاق خواب می تواند روی ذهن و قلب زن و شوهر تاثیر خوبی بگذارد. بنابراین، مبلمان یا صندلی این اتاق را فراموش نکنید.

 


۵٫ نورپردازی

نورپردازی در تعیین حس و حال انسان ها تاثیر مستقیم دارد. ایجاد نور سطحی و کم بهترین ایده برای اجرا در اتاق خواب است. این نور را می توانید بالای تختخواب اعمال کنید و باقی اتاق را با شمع های روشن تزئین کنید تا فضایی کاملا رمانتیک ایجاد شود.

 


۶٫ صدا

صدا می‌تواند سبب آرامش یا بر هم خوردن آرامش بشود. سیستم های پخش صدا یا رادیو اصولا انتخاب های خوبی برای اتاق خواب می باشند. اما برای رمانتیک شدن فضا بد نیست تاثیر عمیق صدای آب را نیز تجربه کنید. این صدا در طول شب یا حتی هنگامی که می خواهید روی تخت تمدد اعصاب کنید بسیار عالی است. هنگامی که احساس آرامش دارید و ریلکس میباشید، استراحت کامل و بهتری نیز خواهید داشت.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.