دکوراسیون اتاق ناهارخوری هنرمندان

ممتازنیوز: در این مطلب می توانید دکوراسیون اتاق ناهارخوری هنرمندانی همچون دایان کیتون، بروک شیلدز، الن دیجنرس، پورتیا د.روسی و … را مشاهده کنید و از آنها برای خانه خود الهام بگیرید.

۱٫ این اتاق ناهارخوری بروک شیلدز و خانواده اش در خانه منهتنشان است و توسط طراحی به نام دیوید فلینت وود طراحی شده است. کاغذ دیواری متفاوت و لوستر فلزی منقوشی که بالای میز ناهارخوری تهیه شده از سنگ مرمر قرار دارد، جذابیت خاصی به این اتاق بخشیده اند.



۲٫ این تصویر اتاق ناهارخوری تری پارکر در کلورادو است. پارکر به کمک آرشیتکتی به نام مایکل رث این خانه را به سبک تلفیقی از معماری ژاپنی و کوه های آلپ ساخته است. ناهارخوری این خانه نیز چشم انداز بسیار زیبایی دارد که هنگام صرف غذا بسیار روحنواز و رویایی به نظر می رسد.



۳٫ ویل و جادا پینکت اسمیت ویلای خانوادگی خود در کالاباساس در کالیفرنیا را با همکاری آرشیتکتی به نام استفان ساموئلسون و طراحی داخلی به نام جودیت لانس ساخته اند. در این اتاق ناهارخوری، میز دست ساز و براق قرمز رنگ با صندلی هایی از چوب گردو احاطه شده اند. این صندلی ها با پارچه های بسیار بادوام و شیک پوشیده شده اند. این فضا با وسایل برنزی زیبایی تزئین شده است و قالیچه کف نیز با پارچه صندلی ها همخوانی دارد.



۴٫ تابلوی نقاشی «آن اِد مل» به نام «سرزمین طوفان» در اتاق ناهارخوری دایان کیتون در منطقه بِورلی هیلز آویزان است. کیتون برای طراحی این خانه و پیاده کردن ساختار دهه ۱۹۲۰ میلادی، از دوستان خود و طراحی به نام «استفان شدلی» کمک گرفته است.



۵٫ استینگ و همسرش – ترودی استایلر – خانه حومه لندن خود که به قرن ۱۸ میلادی تعلق دارد را مورد بازسازی قرار داده اند و آن را به محلی قابل سکونت تبدیل کرده اند. «لی اف میندل» به همراه «آنتونی کلوز استون» که آرشیتکت ترمیم و نوسازی است، طراحی این خانه را به عهده داشته اند. آنها این اتاق را به گونه ای طراحی کرده اند که نور طبیعی از بیرون، فضا را روشن می کند.



۶٫ جرالد باتلر خانه زیبای خود در منهتن را که طراحی قدیمی را دارد با کمک آرشیتکتی به نام آلکساندر گورلین و فیلمسازی به نام الویس رستاینو ساخته است. باتلر در مورد این خانه می گوید: «من خانه ای می خواستم که بسیار شیک و چشمگیر و به نوعی مردانه و اصیل باشد». میز دست ساز زیبای ناهارخوری با صندلی های جالب در مرکز اتاق ناهارخوری ۱۰۰۶ متر مربعی این خانه قرار دارند.



۷٫ شریل کرو، خانه روستایی به سبک معماری اسپانیایی سال ۱۹۲۶ خود را با وسایلی تزئین کرده است که در سفر به کشورها و مناطق دیگر خریداری کرده است. میزناهار خوری خانه او زمانی در کارخانه ریسندگی استفاده می شده است. لوستر سقفی نیز از دهه ۳۰ میلادی بازمانده است.



۸٫ در خانه فرانسوی والنتیونو گاراوانی، صندلی های پرتغالی اطراف میز ایتالیایی را در باغ زمستانی احاطه کرده اند. نقش و نگار فرورفتگی دیوار به سبک نقاشی های چینی هاست. والنتینو در طراحی داخلی خانه خود بسیار از سبک های چینی بهره گرفته است. دلیل آن نیز علاقه بسیاری است که به فرهنگ و کشور چین دارد. او برای نخستین بار در سال ۱۹۹۳ میلادی به بیجینگ رفته بود و به قول خودش لحظه های احساسی زیادی را در آنجا تجربه کرده است.



۹٫ مارک هاداوی خانه ستاره راک، آدام لوین را که در تپه های هالیوود واقع شده است را طراحی کرده است. کابینتی فرانسوی در گوشه اتاق ناهار خوری لوین قرار دارد که به طرز زیبایی با یک تابلوی ساده در بالا و گلدان و مجسم چوبی روی آن تزئین شده است. میز و صندلی های میز ناهارخوری نیز بسیار شیک و متفاوت هستند.



۱۰٫ این عکس، اتاق ناهارخوری پنت هاوس واقع در منهتنِ دایان وون فارستنبرگ است. صندلی های ناهارخوری به سبک قدیمی هستند. تابلویی از پرتره «اندی وارهول» که در گوشه اتاق نمایش داده می شود، حس متفاوتی به آنجا بخشیده است.برترینها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.