دکوراسیون حمام ودستشویی

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

حمام و دستشویی در بعضی از خانه ها تنها iبه عنوان فضایی کاربردی شناخته میشود که شایسته توجه و وقت گذاشتن نمی باش. با این وجود iبهسازی اتاقی که هر روز مورد استفاده همه اعضای خانواده قرار گرفته و تقریبا همه مهمانان آنرا میبینند میتواند برای این فضای فراموش شده بسیار مفید باشد.
شاید شما از تزئین دستشویی و حمام بدتان نمی آید اما نمیدانید چگونه سادگی آنرا حفظ نموده و یا نمیتوانید در مورد چگونگی این تزئین تصمیم بگیرید، مطلب زیر میتواند برایتان مفید باشد.
● نکاتی درباره دکوراسیون
روشهای متعددی برای آراستن حمام وجود دارد اما کار مشکل، انتخاب تنها یکی از این روشهاست. اگر ایده شما شامل وسایل و خرده ریزها و دیگر وسایل گران قیمت تزئینی است، حتما پیش از قرار دادن همه اقلام مورد نظرتان در اتاق، iبه تناسب و ترکیبات ممکن این موارد فکر نمایید. ممکن است افزودن یک عنصر تزئینی از نظر شما بسیار عالی باشد، اما تناسب این شیء با باقی وسایل حمام مانند آینه، قفسه داروها و…تناسبی نداشته باشد.
یکی دیگر از اشتباهات رایج در تزئین حمام و دستشویی، استفاده از چند طرح و نقش مختلف است. برای مثال دیوارها نقش و نگاری متفاوت از حوله ها و هردو اینها متفاوت از پرده حمام و فرش می باشند. چنین کاری تصویری مغشوش و عصبی نماینده iبه وجود می آورد. iبهترین راه، استفاده از حداکثر دو نقش متناسب از نظر رنگ، طرح –مثلا گل و گیاه یا ماهی و بافت، با یکدیگر در فضای حمام است.
● چند ایده موضوعی
شما میتوانید برای ایجاد هماهنگی، حمام را هم مانند بقیه منزل تزئین نمایید یا تمی را درنظر بگیرید که iبه کلی با فضای باقی خانه متفاوت باشد. برای مثال، اگر iبه ساحل دریا علاقه دارید، میتوانید دریا را موضوع تزئین حمام قرار دهید. رنگ دیوارها را آبی روشن یا بژ iبه رنگ ماسه انتخاب نمایید و برای تقویت موضوع یکی دو عکس iبه دیوار نصب نمایید.
نکته مهم این است که موضوع مورد نظر شما هرچه باشد، iبهترین کار ساده و خنثی نگهداشتن رنگ کف، دیوارها و طاقچه هاست و در عوض باید از لوازم و خرده ریزهای تزئینی استفاده نمود. iبه این ترتیب اگر بخواهید پس از مدتی تم تزئینی حمام را تغییر دهید، خرج بسیاری متحمل نخواهید شد.
● فوق مدرن
برای کسانی که iبه وسایل مکانیکی و مدرن علاقه دارند، روش تزئین و تجهیز حمام با آخرین وسایل و تکنولوژی بسیار قابل توجه خواهد بود. شیرهای مجهز iبه چشم الکترونیک، سر دوشهای قابل توجه و مانند اینها. انواع سردوشها از مدلهای قابل تنظیم تا انواعی که حاوی چند خروجی آب می باشند و از دو یا چند جهت آبفشانی میکنند، در بازار موجود است. شیرهای آب حاوی چشم الکترونیک نیز از دسته مواردی می باشند که واقعا ارزش مخارج تهیه و نصب دارند و سبب صرفه جویی فراوان در آب میشوند.
● آرام بخش
اگر سبک مورد علاقه شما iبه سمت آرامش و سادگی تمایل دارد، برای ایجاد فضایی متناسب با این روحیه باید حمام را با رنگهای روشن تزئین نمایید. رنگهای روشن فضا را بزرگتر نشان داده و سبب تقویت روحیه شخص میشوند. اگر iبه بوها حساسیت ندارید، در حمام از خوشبو نماینده های طبیعی حاوی اسانس لاوندر (اسطوخودوس) استفاده نمایید.
بوی این گیاه بسیار آرام بخش بوده و انواع خوشبو نماینده های آن iبه شکلهای مختلف مانند شمع، ظروف تزئینی با محفظه ای برای اسانس، صابون و… در بازار موجود است. تزئیناتی با مواد طبیعی مانند چوب و سنگ و همچنین گیاهان سبز طبیعی یا مصنوعی – نه گلهای مصنوعی درشت قرمز و زرد نیز iبه ایجاد فضایی آرام بخش کمک میکند.
● سلیقه کودکانه
تزئین حمام و دستشویی iبه طوری که برای کودکان جذاب باشد، علاقه آنان iبه پاکیزگی و نظافت را تقویت میکند و در عین حال شادی و جذابیت خاصی iبه خانه میدهد. از فرزندانتان بپرسید که دیدن چه چیزی بیش از همه برایشان قابل توجه است. iبه طور مثال یک کتاب یا داستان خاص را دوست دارند؟ حیوانات و ماهیها را میپسندند یا iبه جنگل علاقه دارند؟ یافتن مواد تزئینی کاربردی مانند حوله، پرده حمام و جای صابون و مسواک با تم مورد علاقه کودکان کار مشکلی نمی باش. برای تزئین دیوار هم میتوانید از توانایی خود در طراحی یا از تصاویر آماده استفاده نمایید.
به یاد داشته باشید که تماشای چند کاتالوگ و مجله و همچنین گشت و گذار در فروشگاهها میتواند نیروی خلاقه شما را تحریک نموده و انتخابهای درست تری در مقابلتان قرار دهد. مهمترین نکته این است که شما وسایلی را برای اتاقی میخرید که “هر روز” و “به دفعات” آنها را میبینید، پس با دقت و توجه iبه سلیقه جمعی خانوادهف مواردی را انتخاب نمایید که سریع شما را دلزده نکرده و تا مدتها برایتان جذاب باشند.

dec52_www.jahaniha.com_

دکوراسیون جهانی ها

در این گالری یک سری دیگر از عکس های دکوراسیون حمام و دستشویی به نمایش گذاشته ایم .

 

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_1

 

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_2

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_3

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_4

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_5

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_6

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_7

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_8

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_9

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_10

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_11

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_12

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

dec52_www.jahaniha.com_13

عکس دکوراسیون حمام و دستشویی

ممتازنیوز – دکوراسیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.