دکوراسیون راه راه منزل

۱۳خردادماه،

از طراحی های ساده و خسته کننده ، دلزده شده اید و می خواهید طرحی نو در خانه تان اندازید؟ برای این کار دکوراسیون راه راه بهترین پیشنهاد ما برای شماست.

طرح تابستانهگلیم آنتیک راه راه آبی و سفید بزرگی که در این اتاق نشیمن پهن شده است، با مبل های سفید و آبی هماهنگی ایجاد کرده است.


زرق و برق در حمام

در این آپارتمان نیویورکی، پرده حمام راه راه سفید و قرمز در کنار هوله های راه راه قرمز و صندلی قرمز ترکیب بسیار زیبایی پدید آورده اند.


تأکید مثبت

طراح این اتاق غذاخوری در منزلی در کانکتیکات، دو صندلی اورسایز راه راه سفید و سفید قرار داده شده که با صندلی های کناری سفید ساده تضاد ایجاد کرده است.


وقت صبحانه

این مبل راه راه سفید و قرمز در گوشه دنجی که در آشپزخانه ترتیب داده شده، راحتی و آسایش خیال را برای اعضای خانواده به هنگام صبحانه فراهم می کند.


کار دست

مالین والدرون، مالک این خانه واقع در نیویورک، طیف های مختلف رنگی آبی، زرد و سبز را به صورت راه راه روی سقف چوبی این خانه روستایی نقاشی کرده است.


همه در کنار هم

در اتاق غذاخوری این خانه واقع در آتلانتا، سوزان کاسلر، طراح داخلی، صندلی های راه راه را به دور هم قرار داده که طرحی ساده و خنثی در محیط ایجاد کرده است و بجای راه های عمودی از راه های افقی استفاده شده است.


هر چه بیشتر بهتر

سوزان هریس در منزل خود در لانگ آیلند ساوند، اتاق مهمان را با دو طرح راه راه دکوره کرده است. روتختی، زیرتشکی و روبالشی ها از پارچه نخی راه راه سفید و زرد می باشند و قالی هم هماهنگی کاملی با آنها دارد.


نمایش کف

نیت برکوس، طراح دکوراسیون داخلی در اتاق نشیمن منزلش در شیکاگو، یک قالی راه راه سیاه و سفید سفارشی پهن کرده است و به فضا حالت پر نقش و مایه ای داده است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.