دکوراسیون رویایی و ارزان در دست شما

۱۲ تیرماه ۱۳،

لوری و بروس ریب مالکین این خانه در ماساچوست می باشند. آنها زمانی که این خانه را خریدند عاشق درهای دولنگه، گچبری های زیبا و باغچه فوق العاده آن شدند. آن زمان این خانه به بازسازی نیاز داشت تا برای یکی از دختران آنها که معلول است قابل زندگی باشد. منزل آنها ۵ خوابه است و ۵۰۰۰ فوت مربع مساحت دارد.

لوری و بروس ریب مالکین این خانه در ماساچوست می باشند. آنها زمانی که این خانه را خریدند عاشق درهای دولنگه، گچبری های زیبا و باغچه فوق العاده آن شدند. آن زمان این خانه به بازسازی نیاز داشت تا برای یکی از دختران آنها که معلول است قابل زندگی باشد. منزل آنها ۵ خوابه است و ۵۰۰۰ فوت مربع مساحت دارد.بعد از ۱۴ سال ارتقای و تعمیرات کوچک، آنها یک آسانسور نصب کردند. اجاق اصلی را درست کردند و آشپزخانه را بزرگتر کردند. دیوارنقش های زیبایی که لوری با دست خود در خانه خلق کرد ملهم از کاغذ دیواری های تاریخی و هنری می باشند.

لوری از رنگ اکریلیک برای خلق این دیوارنقش های زیبا در اتاق نشیمن استفاده کرد. نقش کوسن ها هم چاپی است.

لوری از تکنیک لعاب کاری برای طراحی هنری با حالت روستایی در اتاق نشیمن استفاده کرد. او از قالب های گل و برگ برای شکل هایی که باید تکرار می شدند استفاده کرد تا هماهنگی و یکدستی بیشتری در کاغذ دیواری وجود داشته باشد. بسیاری از وسایل این اتاق مانند چهارپایه قرمز و کمد گوشه اتاق از آنتیک فروشی خریداری شده اند.


بسیاری از ایده های نقاشی دیواری از مجلات، کاغذ دیواری های تاریخی، نقاشی ها، سرامیک ها، پارچه ها و هنرهای قدیمی الهام گرفته شده اند. لوری به هنر نوین علاقه بسیاری دارد و سعی کرده تا علاقه خود به باغبانی و گل ها را در کارش پیاده کند. او به پارک و موزه می رود و از نمونه های مورد علاقه اش عکس می گیرد و آنها را نقاشی می کند.


آشپزخانه قبلاً به سبک گالی (آشپزخانه ای تنگ و کوچک) بود که سه انباری دور و برش بود. این زوج هر سه انباری را در آشپزخانه تلفیق کردند و آشپزخانه ای بزرگتر و دلبازتر درست کردند. محبوب ترین قسمت خانه برای لوری، آشپزخانه است. زیرا قلب خانه آنها محسوب می گردد و بیشتر وقت خود را در آن سپری می کنند.


آنها کابینت آشپزخانه را حذف نکردند و سینک مسی را نیز برنداشتند. آنها به نجار سفارش دادند تا کانتر چوب گیلاس برایشان بسازد.


شیشه رنگی سبک ویکتورین و کاشی های آنتیک نیز انتخاب لوری بود که کاملاً بجا و مناسب بود و آمبیانس آشپزخانه را شادتر کرده است.


لوری و بروس می دانستند که زمان بسیاری را در آشپزخانه می باشند و بنابراین تختخوابی در یک گوشه درست کردند. لوری دیوارهای دور تخت را رنگ آمیزی کرد.


آنها یک تاب هم برای دخترشان الوئیز نصب کردند. این تاب برای دخترشان در ماه های زمستان که نمی تواند خارج برود گزینه خوبی است.


آنها از یک صنعتکار خواستند که اجاق قدیمی آنها را نوسازی کند. وضعیت این اجاق خوب نبود و نفتی بود. آنها از آن به صورت تزئینی استفاده می کنند و سگشان هم از آن بسیار خوشش می آید.


آشپزخانه مرکز گفتگو برای این خانواده است و دوستانشان هم در آنجا جمع می شوند. از همه اتاق ها به باغچه و استخر نزدیکتر است و در زمستان هم اجاق آن روشن می شوند و گرم و نرم ترین جای خانه است.


صنعتکاری که اجاق گاز چوبی آنها را نوسازی کرد متقاعدشان کرد که یکی از اجاق گازهای دهه بیستی او را بخرند.


اتاق نشیمن قرمز آتشین این خانواده در زمستان برای تفریح و مهمانی بسیار مناسب است. آنها درخت کریسمس شان را در این اتاق برپا می کنند. لوری بسیاری از وسایل تازه خانه را از آنتیک فروشی خریده است. اسب قرمز بالای شومینه سوغاتی امستردام از سوی یک دوست است. بیشتر درهای طبقه اول دولنگه می باشند که برای الوئیز که معلول است دسترسی آسانتری فراهم می کنند.


آنها فوراً پانل کاری دیوار را کندند و سوراخ بزرگی پشت آن پیدا کردند و به آن دست نزدند. آنها ناراحت شدند از اینکه شومینه مرمری زیبای ایتالیایی به رنگ سفید درآمده بود. آنها رنگ آن را به زیبایی اولیه اش برگرداندند.


لوری و دختر دیگرش، اولیویا، به طبیعت و گل ها علاقه فراوانی دارند. اولیویا وقتی بچه بود در باغچه بازی می کرد و به پریان علاقه بسیاری داشت. به همین خاطر لوری در اتاق خوابش دیواری را با گل ها و پری هایی نقاشی کرده است.


در کمد موجود در هال طبقه دوم، کارهای سفالی اولیویا به نمایش گذاشته شده اند.


لوری و بروس روی ایوان خانه هم کارهای بسیاری انجام دادند تا دسترسی بهتر و آسانتری به محیط خارج فراهم شود.


قسمت نشیمن کنار استخر هم بهترین نقطه برای تفریح و خوش گذرانی است.


لوری از پارچه برای نقاشی کردن چتر استفاده کرده است و دیوارنقش های داخل خانه را به خارج هم گسترش داده است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.