دکوراسیون منزل خود را زمستانی کنید + تصاویر

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

 دکوراسیون منزل هم با آمدن فصل زمستان و کاهش دمای هوا به نوعی سرد می شود اما خانه ی شما با تغییر دکوراسیونی حرفه ای گرمای خود را حفظ خواهد کرد تنها کافیست با ما همراه شوید.

بر قلب منزل تمرکز کنید

بهترین روش برای چیدمان مبل و تغییر دکوراسیون اتاق پذیرایی در فصل زمستان ان است که اگر شومینه دارید وسایل و مبلمان را به حالتی نزدیک به هم دور تا دور شویمنه بچینید.

دکوراسیون منزل

رنگ های شاد را به منزل خود راه دهید

مبلمان اتاق پذیرایی شما حتما کوسن هایی دارد که بتوان با تغییر رنگ آنها فضای منزل را گرم تر کنید. رنگ های سرد را می شناسید پس با ترکیب آنها با رنگ های گرم سردی زیاد انها را خنثی کنید.

دکوراسیون منزل

با انعکاس نور منزل تان را گرم کنید

زمستان همیشه حال و هوای دنج و روزهای کوتاهش در ذهن ماندنی است که همین دلیلی برای تاکید دکوراتورها بر افزایش نور و استفاده از اینه ها در دکوراسیون منزل دراین فصل است.

دکوراسیون منزل

پرده های ظریف و گیلاسی

از این پرده های ظریف و زیبا الهام بگیرید و از ظرف شستن و کار کردن در آشپزخانه در فصل زمستان را برای خود لذت بخش کنید. تماشا کردن هوای برفی و منظره ی زمستانی از آشپزخانه حال و هوای دیگری دارد.

دکوراسیون منزل

با پشم حیوانات منزل را گرم کنید

از قدیم ها باب بوده است که در فصل های سرد سال پوست و پشم حیوانات را به لوازم منزل اضافه می کردند. شما هم می توانید به سبکی مدرن از این نوع خلاقیت برای گرم کردن منزل با تزیین کوسن ها و رومبلی ها استفاده کنید. رنگ های گرم قهوه ای و کرم و لوازم جوبی به طبع حال و هوای منزل ی شما را خاص زمستان می سازد.

دکوراسیون منزل

فضای نشینمن منزل خود به روز تزیین کنید

با استفاده از پیراهن های لایه لایه دار مبلمان اتاق ناهارخوری و حتی نشینمن منزل ی خود را به محیطی آرام تغییر دهید. باید گفت به عقیده ی دکوراتورها این نع تغییر و استفاده از پارچه های چند لایه محیط را دنج تر و گرم تر می کند.

دکوراسیون منزل

 

آرامش را به اتاق خواب بیاورید

روتختی های نرم با بافتهای لطیف و ملایم گرمای فضا را افزایش می دهند. رنگ های سبز و نارنجی در تغییر دکوراسیون اتاق خواب شما ایده ای عالی است.

دکوراسیون منزل 

 

برای گرمی زیر پاها این تغییر عالی است

خانه های مدرن امروزی برای کف از انواع سرامیک ها و کمپوش ها بهره می برد که به نوعی سردی و خنکی را به فضا القا می کند اما شما با افزودن یک قالیچه ی نرم و پرزدار گرما را به محل نشینمن منزل می رسانید.

 دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

بالش و کوسن های رنگی رنگی زیاد

استفاده از کوسن و بالش های اضافه به تقویت گرمای فضای منزل کمک می کند. برای زیبایی بیشتر بهتر است از از طرح های برجسته و درشت و رنگ های شاد استفاده کنید.

 دکوراسیون منزل

 گرم نگه داشتن پنجره ها

 با پوشش های لایه لایه ای پنجره ها از نفوذ سرما به منزل جلوگیری کنید. پرده های ضخیم و پر از چین، با رنگ های گرم چیزی است که در این فصل سرد به کارتان خواهد آمد. 

 دکوراسیون منزل

 یک فضای دنج برای مطالعه

 فصل زمستان برای مطالعه باید محیطی را انتخاب کنیم که خواب الودگی به همراه نداشته باشد و با تغییراتی در محیط حس آرامش زیاد از حد را کاهش دهیم. سکوی کنار پنجره، یکی از دوست داشتنی ترین فضاهای منزل بخصوص برای استراحت و یا مطالعه است. با کوسن و بالشتک های گرم و نرم و پرزدار آن را برای زمستان مهیا کنید. 

 دکوراسیون منزل

 خانه ای با عطر و بوی زمستان

 میوه های کاج و چوب دارچین در فصل زمستان القا کننده ی ح خوب و گرمای محیط است . با وجود آنکه اکسسوری و عناصر تزیینی در دنج کردن فضای منزل به شما کمک می کند، اما ایده آل تر آن است که از این طریق، عطر زمستان را به منزل بیاورید. پیاله ای تزیینی، پر از گل و گیاهان خشک و معطر زمستانی (چوب دارچین، میوه کاج، برگ های همیشه سبز…) علاوه بر جنبه تزیینی، فضای منزل را معطر و زمستانی کنید. 

 دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل خود را زمستانی کنید + تصاویر ۵/۵ ۲

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.