دگرگونی در منطقه ۱۵ در تمامی موضوعات امور شهری

با توجه به شروع عملیات بازیافت در سطحی گسترده در مناطق جنوب شهر در سال جاری شاهد دگرگونی در منطقه ۱۵در همه موضوعات امور شهری و به ویژه نگهداشت شهر خواهیم بود.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با توجه به اهمیت مسأله نگهداشت شهر و با توجه به اقداماتی که در زمینه طراحی مخازن زباله تر و خشک به دو رنگ مشخص ویژه منازل و معابر انجام شده است و با توجه به شروع این عملیات از مناطق جنوب شهر شاهد دگرگونی در همه موضوعات شهری به ویژه نگهداشت خواهیم بود.

بنابراین گزارش؛ عملکرد مطلوب اداره محیط زیست، اداره فضای سبز و اعتبارات منطقه،‌ توسعه پایه های سولار و انرژی خورشیدی در سطح محدوده، رعایت کردن شاخص مسقف کردن مخازن نگهداری شن، ماسه و نمک در زمستان، اجرای طرح لوله گذاری در ناحیه ۵، روند رو به بهبود وضعیت سه معبر با نظارت مستمر از جمله اقدامات شاخص منطقه ۱۵ بوده است.

این گزارش حاکی است؛ ساماندهی ورودی شرق تهران و مسیر بزرگراه امام رضا(ع) در منطقه در دستور کار سال جاری است که با تشکیل کمیته ویژه ای از حوزه های مختلف و طی یک حرکت جهادی، ظرف چند ماه آینده وضعیت این مسیر از نظر زیباسازی، ساماندهی، فضای سبز و المان های شهری متحول می شود./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.